Kdaj bo končan preboj Radna vas?

##IMAGE-3359792##
Od poletja leta 2008 je pod Radno vasjo veliko gradbišče. Preboj skozi hrib, ki bo del zdajšnje strme in ovinkaste lokalne ceste skrajšal na 470 metrov, naj bi bil že dvakrat končan. Po prvi pogodbi, ki jo je občina Mokronog-Trebelno podpisala z Gradisom skupine G do februarja leta 2012, z drugo, ki jo je po razveljavitvi pogodbe z Gradisom sklenila s podjetjem Rekon iz Ivančne Gorice, ki je bilo že od samega začetka podizvajalec, so dokončanje del prestavili na lanski 30. maj, a so še pred iztekom tega roka pogodbo podaljšali za dve leti, do maja leta 2015.
»Rok smo podaljšali, saj ni bilo odvzema materiala in s tem tudi realnih možnosti, da bi bil preboj do roka narejen. Žal tudi zdaj kaže, da bo znotraj podaljšanega roka to zelo težko narediti, ker je odvzem premajhen. Trenutno material vozijo v Novo mesto za pripravo nekega depoja, nekaj malega tudi v Krško, drugo pa posamezni tovornjaki v okolico,« je pojasnil župan občine Mokronog-Trebelno Anton Maver in dodal, da so z začetkom med tamkajšnjimi prebivalci vrsto let težko pričakovanega projekta zamudili dve leti, saj bi lahko material porabili pri gradnji dolenjskega kraka avtoceste. Na to so ob ustanovitvi občine tudi računali, vendar se je zavleklo s pripravo potrebne dokumentacije.
Od prvotno predvidenih 450.000 kubičnih metrov uporabnega materiala bodo odpeljali več, da bodo naredili prostor za jalovino, s katero bodo utrjevali brežine. Do zdaj so po županovih besedah odpeljali nekaj manj kot 400.000 kubičnih metrov, vsega skupaj pa naj bi bilo okoli 600.000. »Kdaj bo ta preboj narejen, je veliko vprašanje. Vse je odvisno od odvzema materiala. Vendarle pa vse skupaj dobiva pravo podobo,« je dejal Maver in dodal, da so ljudje glede zamika kar razumevajoči, za kar jim je tudi hvaležen.
Prebivalce pa od samega začetka pesti cesta, po kateri se proti Poljanam vozijo tovornjaki. »V drugi polovici preteklega leta smo s sosednjo občino Mirna Peč cesto kar zadovoljivo uredili. Z Mirnopečani in Rekonom imamo podpisan tudi dogovor, da bomo v letu 2015 cesto skupaj v celoti obnovili. Če bo kazalo, da zelo malo manjka do končnega preboja, bi morda lahko za kakšno leto obnovo ceste celo prestavili in z rednim vzdrževanjem zadostili pogojem varnosti. V nasprotnem jo bomo pač prenovili, vendar bi bilo smiselno, da bi najprej končali preboj,« je menil Anton Maver.
Članek je bil objavljen 16. januarja 2014 v 2. št. Dolenjskega lista.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se