Drot: Bodo naše ceste ostale v razsulu?

##IMAGE-3516913##
Po zadnji objavi zagotovil Družbe za avtoceste (Dars), da bo dolenjski krak zgrajen najkasneje do 30. junija letos, so na svoje težave vnovič opozorili Trebanjci, in sicer tamkajšnji Drot ter Civilna iniciativa za varovanje interesov občanov ob izgradnji avtoceste mimo Trebnjega. Predsedniku občinske komisije za spremljanje gradnje AC mimo Trebnjega Vinku Ribiču so včeraj poslali pismo, v katerem opozarjajo, da se omenjena komisija ni sestala od aprila lani in da v občinskem proračunu niso zagotovili 193.000 evrov, predvidenih za posege ob obstoječi H1.
Kot je spomnil predsednik Drota Dejan Smuk, izgradnja same avtoceste po njihovem mnenju ne bo rešila prometnih težav samega mesta Trebnje, zato čim prej potrebujejo tudi odprtje navezave s sedanje hitre ceste proti Mirni:
Po odprtju avtoceste in ureditvi te navezave, pa bo sedanja glavna cesta skozi Trebnje, ki je danes še regionalna cesta (torej državna), postala občinska cesta. Jasno je, da je strošek urejevanja državne ceste, strošek države, če pa je cesta občinska, pa je strošek urejevanja na plečih občine. In vse kaže, da se že nekaj časa nič ne premakne, da bi dobili trdna zagotovila, da bo ta cesta (in še nekatere druge) ter poškodovani objekti ob njej urejeni na strošek tistih, ki so jo po večini tudi uničili. Naše trditve izhajajo iz dejstva, da se namreč že zelo dolgo ni sestal občinski odbor za spremljanje gradnje avtoceste (zadnji zapisnik te komisije je iz aprila 2009).
Zanimivo je tudi, da se zatika tudi z ureditvijo pločnikov in kolesarskih površin ob sedanji H1 oz. bodoči regionalki. Iz leta 2006 namreč obstoja študija rekonstrukcije te ceste, ki predvideva rušenje nekaterih nadvozov, izvedbo novih nivojskih križanj, pločnikov, kolesarskih površin itd. Strinjali smo se s predlogom, da občinski odbor za spremljanje gradnje AC skliče širši sestanek (KS in drugi), kjer bi se zadeve pregledalo in podalo pripombe. Vendar, po naših informacijah, sestankov tega odbora ni več.
Zelo zanimivo je, da bi bilo potrebno, glede na to študijo in dogovor z investitorjem, v letošnjem proračunu zagotoviti za navedene posege na H1 z občinske strani 193.000 evrov. Tega zneska ni nikjer v predlogu letošnjega proračuna.
Ali to morda pomeni, da Občini ni uspelo podpisati končnega dogovora z Darsom glede urejevanja naših cest in da bomo še lep čas vozili po uničenih cestah brez pločnikov in kolesarskih stez, čeprav je bil sklep o nujnosti podpisa tega sporazuma sprejet že 02.04.2009?
DROT in CI za varovanje interesov občanov ob izgradnji avtoceste mimo Trebnjega
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se