Črnomaljci in Viničani o celostni prometni strategiji


Predstavniki občine Črnomelj in podjetja Harpha Sea iz Kopra so najprej v Črnomlju, nato pa še v Vinici predstavili namen in postopek izdelave celostne prometne strategije (CPS) v črnomaljski občini. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Kohezijskega sklada, izdelana CPS pa je pogoj za prijavo na razpise za evropski denar za gradnjo infrastrukture.
Na javni razpravi so tako v Črnomlju kot v Vinici občani izrazili svoje mnenje o trenutnih razmerah v prometu in dali svoje predloge. Črnomaljci so predlagali predvsem zmanjšanje tranzitnega prometa in nasploh umiritev prometa skozi staro mestno jedro ter ureditev varnih šolskih poti, kolesarske steze ter pločnikov, ki bodo bolj dostopni za invalidske in otroške vozičke. A tudi povezavo med starim mestnim jedrom in poslovno cono Majer.
Viničani so potarnali nad veliko prometno gnečo, še posebej v poletni turistični sezoni, in na pomanjkanje pločnikov. Še posebej pa je nevarno na cesti, ki s trga vodi proti osnovni šoli, saj pešce močno ogrožajo tovornjaki z naloženo hlodovino. V središču Vinice bi potrebovali tudi več parkirišč. Sicer pa so si bili razpravljavci edini, da bi kraj potreboval obvoznico od Drenovca do Sečjega sela in proti mejnemu prehodu. S tem bi rešili marsikatero sedanjo prometno težavo. A so izvedeli, da kaj takega ne bo izvedljivo v kratkem času. Lahko pa bi zelo hitro rešili zagato z mostom čez Kolpo, na katerem je s slovenske strani omejitev nosilnosti, s hrvaške pa je (skoraj) ni.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se