Zakaj NLB Brežice nima vsaj kakega stola za stranke, ki čakajo v vrsti?
V rubriki Halo, tukaj bralec Dolenjca! rešujemo različne težave bralcev. Dežurni telefon je odprt ob četrtkih zvečer na 07/ 39 30 500.
Bralka iz okolice Brežic sprašuje, zakaj banka NLB Brežice nima klopi ali vsaj kakega stola v svojih prostorih, kamor prihajajo stranke. »Stol je le pred bančnim uslužbencem, ko si že na vrsti. A običajno čakaš v vrsti, pa nimaš kje posedeti. Težava je za starejše ljudi in morda invalide. Npr. moja mami je na berglah in zelo težko stoji v vrsti.
Ko je nedavno bančno uslužbenko prosila za stol, ji je ta rekla, da ji ga daje na svojo odgovornost, saj da imajo navodila, da stolov v prostoru ne sme biti. Tega res ne razumem,« opisuje klicateljica in sprašuje, ali vendarle nameravajo v bližnji prihodnosti poskrbeti tudi za kako klop ali stol za obiskovalce banke. Prijaznost bi vendar morala biti njihova vrlina.
Izbanke NLB povedo, da se zavedajo, da trenutni prostori NLB Poslovalnice Brežice niso optimalni in ne omogočajo najboljše uporabniške izkušnje. »Ravno zato v kratkem – v prihodnjem letu – načrtujemo selitev poslovalnice v bližnje novejše in sodobnejše prostore, ki bodo veliko prijaznejši za uporabnike in tudi zaposlene. Kadar poslovalnico obiščejo starejši in gibalno ovirani, se sicer trudimo, da jih prednostno obravnavamo. Če je treba, jim prinesemo tudi stol,« še pravijo.
Imate tudi vi pohvalo, kritiko, vprašanje?
Na telefonski številki 07/ 39 30 500 vas čakamo vsak četrtek med 20. in 21. uro. Lahko nam tudi pišete na urednistvo@dolenjskilist.si.
E-novice · Dolenjska
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se