Blogerja Egorja Onopka iz ruskega Vladivostoka je za idejo, da se spremeni v hodeče oglasno sporočilo navdušil ustvarjalec digitalnih vsebin, ki se je specializiral za svetovanje blogerjem, kako naj svoj blog naredijo bolj atraktiven.
Egor ni zapravljal časa in je za oglasno desko ponudil svoj vrat, na katerega bi vtetoviral ime podjetja, ki bi se hotelo tam oglaševati. Idejo je ponudil večim podjetjem iz Rusije, Ukrajine in Belorusije - in dobil pozitivne odgovore.
Tako ima sedaj na vratu vtetoviranih deset imen podjetij, ki so se odločila za takšen način oglaševanja. Za vsako oglasno sporočilo je Egor zahteval 100.000 rubljev (okoli 1.300 evrov) in doslej skupaj zaslužil milijon rubljev.
Vsota za oglaševanje ni visoka, glede na to, da gre za "doživljenjsko oglaševanje". Po pogodbi, ki jo je bloger sklenil s podjetji, namreč tetovaž do konca življenja ne sme odstraniti ali prekriti z drugimi.
Kot je Egor zapisal na svojem instagram profilu, je bilo povpraševanje tolikšno, da je moral kar nekaj podjetij odkloniti. Ali bo v prihodnosti za oglasno desko ponudil še kakšen del svojega telesa, pa ni zapisal.