Po poročanju Novega tednika razmere v podjetju pozorno spremljajo tudi sindikati. Po besedah predsednika Sindikata kovinske in elektro industrije (SKEI) Slovenije v Uniorju Mirka Hircija so poslovodstvo podjetja že pred leti opozarjali na potrebe po preoblikovanju družbe. A so pobude takrat ostale preslišane. Hirci pravi, da so že pred leti razmišljali, da bi Unior moral doživeti preobrazbo poslovanja. »Predvsem v programih Strojegradnja in Ročno orodje, ki sta danes Uniorjeva kronična bolnika,« je poudaril in dodal, da upa, da bo Unior, ki je velik zaposlovalec v Dravinjski dolini, krizne razmere vendarle uspel premostiti brez številnejšega odpuščanja.
Novi časi, vse večja konkurenčnost
Sredi devetdesetih let prejšnjega stoletja je Unior s prvimi naročili vstopil v segment avtomobilske industrije. Med njegovimi kupci so bili tudi najbolj prestižni avtomobilski proizvajalci, med drugim tudi Audi in BMW.
Ekipa
Prenosno in distribucijsko omrežje čaka zgodovinski investicijski cikel
»V zadnjih letih so izdelki za avtomobilsko industrijo postajali vedno bolj kompleksni, zagotavljanje konkurenčnosti na prodajnem trgu je vedno bolj zahtevno. Vedno večjo vlogo je igrala končna cena izdelka. Očitno je v zadnjem obdobju prišlo do prevelikega razkoraka med naročeno in prodajno ceno. Strojegradnja je v zadnjih osmih letih zaradi negativnega poslovanja kopičila izgubo. Naročil skoraj ni več,« za Novi tednik pojasnjuje Hirci in dodaja, da bo šla strojegradnja s 155 zaposlenimi v postopno ukinitev. Njeno prodajno službo so ukinili decembra.
Kaj bo z zaposlenimi?
»Nekaj zaposlenih ima pogoje za upokojitev, nekaj delavcev je že dalo odpoved. Sodelavcem, ki so imeli pogodbe za določen čas in so se jim iztekle, jim jih niso podaljšali. Zaposleni v režijskih službah bodo odpuščeni iz poslovnega razloga. Le peščica delavcev bo ostala na delovnih mestih do končne ukinitve programa strojegradnje, saj morajo zagotavljati servisna dela. K temu jih zavezujejo prodajne pogodbe,« je še pojasnil sogovornik.