Na progi Ljubljana-Zidani Most bo dnevno med delavniki vozilo 11 vlakov manj, skupno bo vozilo še vedno 76 vlakov. Nekateri vlaki, ki sedaj vozijo do Litije, bodo vozili podaljšano do Zidanega Mosta. Bodo pa na Slovenskih železnicah (SŽ) okrepili ostale kapacitete vlakov in dodali postanke regionalnim vlakom na postaji Litija.
Promet bo organiziran tako, da bo zagotovil prevoz vseh potnikov glede na pričakovane tokove potnikov, so zagotovili na SŽ.
Med Ljubljano in Mariborom bo vozilo dnevno 63 vlakov, namesto 10 vlakov izven prometnih konic pa bo organiziran nadomestni avtobusni prevoz na relaciji Ljubljana-Celje in sicer direktno po avtocesti, da se potovalni čas ne bo podaljšal.
Dodatni jutranji vlak med delavniki se načrtuje na progi Sevnica-Celje. Dodaten bo tudi jutranji vlak med Mariborom in Zidanim Mostom, ki bo z združevanjem z vlakom iz Dobove v Zidanem Mostu nadaljeval vožnjo do Ljubljane. Dva dodatna para vlakov bosta vozila med Mariborom in Gradcem.
Vlaki iz Ljubljane za Sevnico oz. obratno (en večerni in dva jutranja) bodo podaljšali vožnjo do Dobove oz. obratno.
Na progi Ljubljana-Jesenice in Ljubljana-Kamnik Graben ne bo večjih sprememb v voznem redu, bo pa manjši del vlakov, predvsem izven konic, tudi po novem voznem redu vozil do začasnega novega postajališča Ljubljana Šiška.
Vsi vlaki do in s postaje Ljubljana Šiška bodo imeli kot doslej povezavo do in s postaje Ljubljana, z LPP avtobusno linijo: SŽ Šiška-SŽ Kolodvor.
Na progi Jesenice-Kranj-Ljubljana Šiška-Ljubljana število vlakov ostaja nespremenjeno, med delavniki bo kot doslej vozilo 49 vlakov, od tega osem do oz. s postaje Ljubljana Šiška. Na progi Kamnik Graben-Jarše Mengeš-Domžale-Ljubljana Šiška-Ljubljana bo med delavniki bo vozilo 41 vlakov, od tega 14 do oz. s postaje Ljubljana Šiška.
SES Slovenija sklenil strateško partnerstvo s Petrolom
Darilni boni DESETAK odslej na voljo tudi na vseh bencinskih servisih Petrol v Sloveniji
Ob koncih tedna bo vozil nov vlak na progi Maribor-Pragersko-Hodoš. Ob koncu tedna bo vozil tudi dodatni vlak med Mariborom in Pragerskim.
Na progi Ljubljana-Sežana-Nova Gorica/Koper, Rakitovec, Ilirska Bistrica bo vozil dodatni par jutranjih vlakov, med Sežano in Novo Gorico bodo za konec tedna vozili trije novi vlaki.
Zaradi infrastrukturnih omejitev bodo tudi po novem voznem redu organizirani nadomestni prevozi za nekatere vlake med Ljubljano in Brezovico v glavnem izven konic ter med Divačo in Koprom oz. Buzetom. Na progi med Ljubljano in Metliko bosta ob koncih tedna vozila dva dodatna vlaka.
Spremembe v mednarodnem voznem redu
Z novim voznim redom v decembru bosta iz Maribora do Gradca in obratno na voljo dva para dodatnih vlakov. Skupaj bo potnikom do Gradca in nazaj na voljo vsak dan 36 povezav z vlaki.
Od 8. februarja 2025 bosta, vezano na Evropsko prestolnico kulture v Novi Gorici, uvedena dva para vlakov med postajama Gorizia Centrale in Nova Gorica.
Z novimi vlaki Slovenskih železnic med Slovenijo in Hrvaško
Sezonski vlak po Istri, do Pulja in nazaj, bo vozil tudi v prihodnje, z zagotavljanjem zvez s prestopom v Buzetu. Slovenske železnice bodo med Divačo in Buzetom, s povezavo iz Ljubljane, vozile z vlakom v sestavi nove SŽ garniture Stadler. Med Buzetom in Puljem pa bo vozil vlak hrvaških železnic. Usklajuje se tudi že vozni red, kjer bo upoštevan optimalni čas za prestop, med 10 in 15 minut.
Boljša bo ponudba tudi med Ljubljano in Reko. Obstoječe vlakovne povezave do Reke in nazaj tudi ostajajo še naprej. Izboljšana bo kakovost potovanja – namesto s klasičnimi potniškimi vagoni bodo Slovenske železnice vozile z novimi SŽ garniturami Stadler. Te nudijo sodobno opremljenost, nizkopodnost za še lažji vstop tudi gibalno oviranih oseb, so klimatizirane, imajo vtičnice za polnjenje elektronskih naprav, wi-fi, nudijo možnost za prevoz koles, potovanje v 1. razredu itd.