Premiera: Ford Capri

Še eno legendarno ime kot kupejevski električni križanec

Artur Švarc
16. 7. 2024, 12.27
Posodobljeno: 16. 7. 2024, 12.28
Deli članek:

Nekoč je bil športni kupe, zdaj je električni križanec – Ford je obudil še eno svoje slavno ime na čisto drugačnem avtomobilu.

Ford
Ford Capri

Osnova je Ford Explorer, ki je v osnovi narejen na MEB platformi Volkswagna ID.5. Torej, na kratko – Capri je kupejevska različica pri nas pred nekaj dnevi predstavljenega Explorerja. Poševna streha bi lahko pomenila manj prostora zadaj, pa je Capri kar 16 centimetrov daljši od Explorerja, ostali dimenziji pa sta enaki. Kot zanimivost, originalni Capri je bil širok 1,65, obujeni električar pa je skoraj toliko visok.
Seveda ni ostalo le pri imenu, štiri LED luči spredaj so posvetilo slavni preteklosti, prav tako maska, ki so jo nekoč označili za pasjo kost. Ime modela je vtisnjeno v odbijač. Zadnje luči so prav tako narejene s spominom na original, enako črna pleksi plastika med njimi, ki nosi ime Capri in tretjo zavorno luč.  Prtljažnik meri 572 litrov, pri Explorerju je ta 470 litrov. Serijsko je avto obut v 19-palčna kolesa, vse, kar je več, pa je stvar višjih paketov opreme ali doplačila.

Ford
Ford Capri

Pogonsko je Capri enak Explorerju – osnovna verzija ima 110 kW in 52 kWh baterijo, ki pa bo na voljo šele drugo leto. Potem je tu verzija z zadnjim pogonom in 210 KW in 77 kWh baterijo, ki obljublja 627 kilometrov dosega. Štirikolesno gnana različica ima dva motorja, 250 kW skupne moči in 79 kWh baterijo z dosegom 591 km po WLTP. Doseg osnovne različice za zdaj še ni objavljen. Moč polnjenja je med 115 in 185 kW.

V notranjosti izstopa pokončni 14,6-palčni zaslon, ki je rahlo nagnjen, a se ga da dvigniti in potem se pod njim pojavi še dodatni odlagalni prostor. V centralni konzoli je sicer kar za 17 litrov prostora za najrazličnejšo kramo. Referenc na original je kar nekaj tudi v notranjosti, najbolj opazna je spodnja prečka volana v aluminiju z dvema prepoznavnima okroglima odprtinama. Serijska oprema je skoraj popolna – ima električno nastavljive športne sedeže z masažo za voznika, ogrevanje volana in sedežev, navigacijo, aktivni tempomat in celoten nabor asistenčnih in varnostnih sistemov.

V najvišjem nivoju opreme so še B&O avdio sistem, matrični žarometi, električno odpiranje prtljažnika, notranja ambientalna osvetlitev in 20-palčna kolesa. Je pa na seznamu doplačil toplotna črpalka, prav tako panoramska streha in head-up zaslon. Avto prihaja v salone pred koncem leta in bo za odtenek dražji od Explorerja.