SLOVENSKE KONJICE - Izobraževali bodo tudi tajske pilote
Na Konjiškem je veliko ljubiteljev letalstva, kar nekaj jih je svoj konjiček nadgradilo v poklic pilota. Eden od njih je Branko Ravnak, upokojeni kapetan airbusa A 320. Čeprav ga je službovanje v Adrii vodilo povsod po svetu, je ostal zvest domačemu kraju, kjer je pomagal pri ureditvi Letališča Slovenske Konjice. Na njem letno zabeležijo približno 3 tisoč vzletov oziroma pristankov športnih letal, je sedež več podjetij, ki so povezana z letalstvom, ter Slovenske aeronavtične akademije, v kateri se usposabljajo piloti iz vsega sveta. Jeseni bodo začeli izobraževati pilote s Tajske.

Predvidoma letos jeseni bodo na Letališču Slovenske Konjice, katerega lastnik in upravitelj je podjetje Pico, začeli praktično usposabljati pilote iz Tajske. Predstavniki Slovenske aeronavtične akademije in priznane univerze Rangsit iz Bangkoka so že podpisali memorandum o sodelovanju. To je največja letalska univerza na Tajskem. Njihovi študenti bodo doma opravili dve leti teoretičnega izobraževanja, zadnjih osemnajst mesecev bodo preživeli v Sloveniji in se tukaj tudi šolali. Kot je povedal vodja usposabljanja Blaž Berdnik, bodo Tajcem ponudili celovito praktično poučevanje letenja, saj bodo v Slovenijo prišli le s teoretičnim znanjem, brez letalskih izkušenj. »Pri nas bodo nadgradili teoretično znanje s 750 urami teoretičnega usposabljanja, čaka jih tudi 210 ur letenja,« je dodal Berdnik, ki pričakuje, da bodo letno iz Tajske dobili približno dvajset kandidatov, prva generacija naj bi prišla letos oktobra, ko se na Tajskem začne študijsko leto. Slovenska aeronavtična akademija z Univerzo Rangsit sicer sodeluje že od leta 2018.
Foto: Andraž Purg
"Bogato letalsko znanje in izkušnje prenašamo na mlade pilote. V Slovenski aeronavtični akademiji smo jih doslej izšolali približno 150, med njimi so tudi Konjičani, ki danes vozijo potniška letala Airbus 320 in 330 ter Boeing 777 in 787 pri letalskih prevoznikih Lufthansa, Turkish Airlines in drugih. Nanje smo še posebej ponosni. Sicer pa ni evropske države, v kateri ne bi usposobili vsaj enega pilota,« poudarja prokurist v podjetju Pico, upokojeni pilot Peter Ravnak.
Preberite več v Novem tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se