Prenavljali bodo le stavbo, perona še ne

##IMAGE-3311973##
Krška železniška postaja je že nekaj let ena izmed največjih sramot tega posavskega mesta. Na nujnost celovite prenove smo že spomladi opozarjali tudi v Dolenjskem listu, ko nam je generalna direktorica Direktorata za železnice in žičnice Jelka Šinkovec Funduk zagotovila, da bodo s prenovo krške železniške postaje začeli še v tem letu. Del njene obljube se je z zamenjavo strehe na objektu, kjer domuje železniška postaja, sicer začel uresničevati, vendar pa problem s tem še zdaleč ni rešen. Na obnovo namreč še vedno čaka peron, ki zaradi svoje ozkosti in nizke lega spada med najbolj neustrezne perone v državi.
Posledica takega stanja sta seveda oteženo vstopanje in izstopanje potnikov na vlak, na kar je na sejah občinskega sveta že večkrat opozorila tudi svetnica Polona Urek. Na njeno pobudo so problematiko krške železniške postaje uvrstili tudi na včerajšnjo sejo občinskega sveta, na kateri je Urekova še enkrat opozorila na potrebnost čim prejšnje obnove perona.
"Hoja po tem ozkem peronu do prehoda na postajo vzbuja marsikomu strah, ko vlak pelje mimo, še posebno, če mu je gibanje oteženo. Zato se mnogi občani z vlakom ne morejo in ne upajo voziti," je trenutne razmere na krški železniški postaji opisala občinska svetnica.
Njene navedbe je potrdil tudi predstavnik vzdrževalcev tega dela železnice, ki problem vidi predvsem v zapostavljenosti železniškega prometa v Sloveniji.
"Ta postaja ni v ponos Slovenskim železnicam. Slednje so bile v preteklosti zapostavljene, zato vzdrževalci le gasimo, kar je nujno," je bil jasen predstavnik Sekcije za vzdrževanje prog Celje, Marjan Stopinšek.
Vzdrževalci so se tako osredotočili predvsem na prenovo stavbe železniške postaje, ki naj bi do konca leta poleg nove strehe dobila še novo stavbno pohištvo, naslednje leto pa še novo fasado. Kdaj bo na vrsti prepotrebna rekonstrukcija peronov, zaenkrat ostaja še ni znano. Podsekretar na prometnem ministrstvu Drago Gaberšek je namreč pojasnil, da bo obnova odvisna predvsem od finančnega ministrstva, ki bo odločalo o odobritvi sredstev za to naložbo. Ker pa napovedana obnova celotnega železniškega omrežja v državi že precej zaostaja za plani, bodo potniki na nov peron železniške postaje v Krškem verjetno čakali še kar nekaj časa.