Kdo bo dobavljal Revozu?

Kot smo že poročali na spletu in pisali v tiskani izdaji, se v Revozu pripravljajo na serijsko proizvodnjo novih modelov naslednikov twinga in smarta, ki naj bi stekla že v letu 2013. Če bo evropska komisija to odobrila (za zdaj njena odločitev še ni znana), bo slovenska vlada projekt Edison podprla s 45 milijoni evrov. Vrednost prijavljenega projekta je 326 milijonov, v resnici pa bo Revoz za naložbo odštel preko 400 milijonov evrov.
V začetku leta so ob sedanji lakirnici začeli graditi prizidek, delo pa je dobil novomeški Begrad. Tudi sicer so v Revozu poudarili, da bodo pri gradbenih delih delo dobili domači izvajalci.Končna izbira ostalih dobaviteljev v projektu še ni znana.
Zveza Renault Nissan ima centralizirano nabavo, zato morajo dobavitelji izpolnjevati njene zahteve. "V prvi vrsti želimo dobavitelje, ki so sposobni ponuditi tehnično ustrezen izdelek in čim nižje dobavne stroške. V izbor so bili vključeni tudi lokalni dobavitelji, za kar smo si prizadevali. Priložnost so dobili tisti, ki so sposobni oskrbovati Revoz, razviti izdelek in ga ponuditi pod konkurenčnimi pogoji. Upoštevali smo tudi finančno stanje naših dobaviteljev, ki ni bilo najboljše, in poiskali možnosti, s katerimi smo jim omogočili, da so prišli v izbor," je nedavno za Dolenjski list povedal predsednik Revozove uprave Aleš Bratož. O tem, kateri dobavitelji so v ožjem izboru, še ni želel govoriti, saj ta še ni v celoti zaključen.

Kot navajajo v včerajšnjem časniku Finance, pa je poleg že omenjenega Begrada v tej fazi naložbe posel pri dobavi opreme uspelo dobiti tudi družbi SOP International iz Krškega. Kot je za časnik povedal njen direktor Anton Jenžur, se v Revozu potegujejo za štiri projekte opreme za lakirnice - v enem primeru so posel dobili, za druge pa še ne vedo.
Med številnimi dobavitelji sestavnih delov za avtomobile se za naložbo pripravlja tudi Revozov najbližji sosed - TPV, ki ima status razvojnega dobavitelja sedežev in delov za sedeže. "Nekaj nominacij za dobavo delov za renaulta twinga in smarta smo že pridobili, nekatere še čakamo. Dobavljali bomo podobne dele kot za aktualnega twinga, torej sedeže in montažne dele karoserije, letna količina delov pa bo za okoli 250 tisoč avtomobilov,« je za Finance potrdil predsednik uprave novomeškega TPV Vladimir Bahč.
Hella Saturnus Slovenija bo za novega twinga dobavljala žaromete, še pišejo Finance, kateri bodo še preostali dobavitelji, pa naj bi bilo znano do maja letos.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se