Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Podravje: Socialni delavci se „vračajo“ na teren


Dženana Kmetec
15. 1. 2018, 23.00
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Več kot 80.000 vlog za uveljavljanje pravic iz javnih sredstev obravnavajo letno na Centru za socialno delo Ptuj. Vsaka odločba za zaposlene pomeni zelo veliko dela, kar pa naj bi se z reorganizacijo izboljšalo. Vpeljane bodo namreč informativne odločbe, manj časa za birokratske zadeve pa pomeni več časa na terenu. Tako bodo socialni delavci lažje pomagali pomoči potrebnim, saj bodo bolj seznanjeni z dejanskimi materialnim stanjem prejemnikov socialne pomoči.

1516028388_cg_miran_kerin.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

Namesto sedanjih 62 centrov za socialno delo se predvideva ustanovitev 16 centrov, ki bodo pokrivali večja območja. Spojitev bo po mnenju pristojnega ministrstva omogočila kadrovsko raznolikost in različne strokovne profile, kjer jih doslej ni bilo. Novoustanovljeni centri bodo poleg delovanja na sedežu lahko poslovali tudi zunaj sedeža, in sicer na enotah. Med 16 enotami je tudi Center za socialno delo Spodnje Podravje, v sklopu katerega bosta delovali območji upravne enote Ormož in Ptuj. Lenart in Slovenska Bistrica bosta pod okriljem mariborskega centra.

„Kar se tiče reorganizacije, nam sedanja rešitev povsem ustreza, saj prinaša najmanj sprememb. Z ormoškim centrom za socialno delo smo aktivno sodelovali tudi doslej in jim nudili pomoč, saj nimajo vseh profilov zaposlenih. V prihodnje bo delo potekalo podobno kot doslej. Po kvadraturi in številu prebivalcev, ki jih bo podravski center pokrival, nismo najmanjši. To, da bosta Slovenska Bistrica in Lenart delovala v sklopu mariborske enote, za nas ne predstavlja pomembne 'izgube'. Dejansko bodo stvari na ta način lažje obvladljive,“ je pojasnil Miran Kerin, direktor Centra za socialno delo Ptuj. Poudarja, da za stranke sama reorganizacija prinaša le izboljšave, ki se bodo najbolj poznale v izdajanju informacijskih odločb. Izdajati naj bi jih začeli čez približno leto dni, januarja 2019, preostale novosti pa bodo vpeljane že oktobra letos. „Za nas pomeni reorganizacija notranjo prerazporeditev. Če upoštevamo dejstvo, da vloge o uveljavljanju pravic obravnava 11 zaposlenih, ki bodo po novem sistemu lahko več časa preživeli na terenu, s strankami, to pomeni prednost. Glede na to, da imamo premalo zaposlenih, pomeni vsaka razbremenitev velik napredek,“ dodaja Kerin. Upa, da bodo informacijske odločbe spremenile stvari na bolje in zaposlenim omogočile več časa za pogovor s strankami.

Vladne organizacije, donatorji, družbeno odgovorna podjetja – zelo pomembna v tej zgodbi

Decembra ptujski CSD za socialne pomoči nakazal več kot pol milijona evrov

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.