Zaradi trme ministrstva nasprotovanje južni trasi ceste Ormož-Ptuj?
Po tem, ko so župani večkrat neuspešno vabili predstavnike okoljskega ministrstva na sestanek v zvezi z gradnjo glavne ceste od Ormoža do Ptuja (nekdanje bivše hitre ceste, ki so jo v vmesnem času prekategorizirali), predvsem glede umestitve zadnjega dela trase, so končno dobili vsaj obljubo, da naj bi se ta zgodil konec februarja oz. v začetku marca …

Na že tretjem sestanku županov in drugih predstavnikov spodnjepodravskih občin v Markovcih o cestni povezavi med Ptujem in Ormožem, je predstavnik ministrstva za infrastrukturo Zvonko Zavasnik, ki je sicer znova potrdil časovnico za nadaljevanje del prvega odseka z ormoške strani, v zvezi s tem, da je po starih ocenah za izgradnjo celotne trase, vredne 78 milijonov evrov letos zagotovljeno le 1,25 mio evrov, povedal, da to naj ne bi bila nobena težava, saj začetek naložbe ne zahteva velikih stroškov.
Zavasnik je med drugim še dejal, da bodo marca lokalni skupnosti predstavljeni rezultati prometne študije, ki se izdeluje za celotno območje od Ptuja do Ormoža, o njeni vsebini pa za zdaj še ni želel govoriti, saj postopke vodi Dars. Kot smo sicer že poročali pred nekaj dnevi, bo omenjena študija med drugim podala odgovore, ali bo glede na pričakovane prometne obremenitve lokalnega prometa in glavne ceste Ptuj–Markovci Puhov most zagotavljal ustrezno pretočnost prometa ali pa se bo pokazala potreba po novem mostu. Vodja Skupne občinske uprave občin Spodnjega Podravja Alenka Korpar je ob tem opozorila, da je navezava na Puhov most nesprejemljiva, saj ni bil zgrajen za ta namen in ne bi prenesel vsega prometa.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se