V Budini in Spuhlji protihrupne ograje, a je vprašanje, kdaj
Obnovo glavne državne ceste skozi Spuhljo in Budino so načrtovali že v času, ko je Ptuj vodil župan Miran Senčar. Od tega bo sedaj že šest let. Obnovi, kot je bila predvidena, so krajani, združeni v civilno iniciativo, nasprotovali, saj so indici nakazovali, da bi obnovljena Ormoška cesta lahko postala ptujska obvoznica. Še gostejšega tovornega prometa v tranzitu si skozi svoj kraj nikakor ne želijo, saj že ob obstoječem čutijo številne negativne vplive.

Država je načrte za obnovo Ormoške upočasnila, obenem pa na medresorski delovni skupini začela iskati rešitev za traso obvoznice. Slednjo so sedaj narisali, a do njene izgradnje bo skozi Ptuj preteklo veliko Drave. Po najboljšem možnem scenariju bo nanjo treba počakati vsaj deset let. Medtem bosta Budina in Spuhlja še vedno požirali ves tovorni promet, ki s hrvaške strani prihaja na podravsko avtocesto. Je pa dejstvo, da je Ormoška v tako slabem stanju, da bi jo bilo treba popraviti in obnoviti že včeraj in ne čakati na jutri. Za zdaj je vse skupaj pri papirologiji, do obnove pa še očitno tudi nekaj let.
Zadnje informacije Direkcije RS za infrastrukturo (DRSI) pravijo, da bi ob Ormoški in v Spuhlji ob glavni cesti zgradili protihrupne ograje. Prav tako bi s protihrupno zaščito ogradili ptujski mestni park. Pri parku bi postavili 156 metrov protihrupne ograje višine dva metra.
Kdaj obnova Ormoške, ni moč napovedati
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se