Ptuj:Celostna prometna strategija dokončana, Čelan: »Za ta denar lahko zgradimo nov most!«
Kar nekaj zanimivih predlogov, kako izboljšati stanje na področju prometa na Ptuju, je zapisanih v Celostni prometni strategiji. Večina jih je sicer dolgoročnih in so odvisni od finančnih sredstev ter ureditve cestne infrastrukture: izgradnja podvoza pri Ciril-Metodovem drevoredu, kolesarske steze, pločniki, klančine … A kot kaže, bo zaprtje starega mostu za nekaj časa vse te pomisleke postavilo v drugi plan; tudi predlog, da se v delu centra mesta uvede cona za pešce in območje mirujočega prometa.

Celovita promocija hoje, varne poti v šolo, urejene kolesarske poti, še bolj razširjen mestni potniški promet ter središče mesta, ki bi bilo v prvi vrsti namenjeno pešcem, so le nekateri izmed predlogov, ki smo jih slišali na zadnji, četrti obravnavi Celostne prometne strategije MO Ptuj. V zadnjih mesecih so na tem področju potekale različne aktivnosti, cilj pa je izboljšanje stanja prometa, kar bi prispevalo tudi h kakovosti življenja občanov. Izvedene so bile razprave, delavnice, ankete in intervjuji, na podlagi vsega tega pa so pripravljeni cilji in ukrepi Strategije.
Po besedah vodje priprave Celostne prometne strategije Sebastiana Toplaka iz Fakultete za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Maribor je bilo med drugim ugotovljeno tudi, da je prostor v starem mestnem jedru predragocen za parkiranje vozil. »Zato predlagamo, da se staro mestno jedro postopno opredeli kot območje za pešce in območje mirujočega prometa,« je dejal Toplak.
Kaj pa stanovalci in dostava v mestnem jedru?
Občane trenutno zanima le obnova mostu …
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se