Ptuj: Vprašanje za milijon evrov: kje v mestnem jedru parkirati
Tudi po množici sestankov kompromisne rešitve, ki je pogoj, da se bo lahko začela gradnja garažnega platoja v Ulici heroja Lacka, ni na vidiku. Konec avgusta so se ponovno srečali predstavniki ptujske občine, občinskega podjetja Javne službe Ptuj in Zavoda za varstvo kulturne dediščine RS (ZVKDS), a stališč niso zbližali. Zavod namreč vztraja, da se lahko gradi le podzemna garažna hiša, kar pa bi investicijo bojda zelo podražilo.

Kot je pojasnil Srečko Štajnhaber, vodja mariborske enote ZVKDS, se s predlogom, ki so jim ga v začetku avgusta predstavili v podjetju Javne službe Ptuj, ne strinjajo. Problematičnih naj bi bilo več aspektov, med njimi predvsem to, da naj bi bil garažni plato – tako kot je načrtovan – previsok in da kot tak ne sodi v to okolje. Po mnenju kulturovarstvenikov je na omenjeni lokaciji možna in najprimernejša le vkopana garažna hiša.
Predlagajo gradnjo drugje; a z zelo strogimi pogoji in dragimi zahtevami
Štajnbaher je izpostavil več drugih možnih lokacij, ki bi bile z njihovega vidika veliko primernejše za gradnjo garažne hiše kot izbrana. Kot je bilo že večkrat povedano, gre za lokacije pri Upravni enoti, za Mercatorjevo blagovnico in za avtobusno postajo. A tudi pri vseh omenjenih lokacijah so postavili zelo zahtevne pogoje. V vseh teh primerih zahtevajo celovito ureditev prostora, ponekod celo posege v objekte, ki so v zasebni in ne občinski lasti. Štajnbaher priznava, da je želja promet umakniti iz mestnega jedra ter da tudi zato lokacija, ki so jo želi občina, zanje ni optimalna:„Stališče ZVKDS je usklajeno z osnutki občinske prometne strategije, ki teži k temu, da se promet povsem umakne iz ožjega srednjeveškega mesta, po vzoru primerljivih evropskih historičnih mestnih jeder, zaradi česar se kaže potreba po umestitvi garažne hiše na zunanji rob zgodovinskega mesta ali v neposredno bližino.“
Iz tega vidika naj bi bila najprimernejša umestitev parkirne hiše za avtobusno postajo, a tudi tam bi morala biti usklajena z okoliškimi zgradbami.
Za Blagovnico le, če se odstranita gostilna PP in kitajska trgovina
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se