Komentiramo: vožnja po grbinasti in luknjasti cesti
Regionalne in glavne ceste, ki so v pristojnosti države, so v zelo slabem stanju. Pravi razlog, zakaj je tako, ve le peščica ljudi. Ali država za dejavnost vzdrževanja in investicij na državnem cestnem omrežju res namenja premalo denarja ali pa so dela opravljena površno, nestrokovno in zato od njih tudi dejansko ni pravega učinka. Pomanjkljiv je tudi nadzor nad izvajanjem dejavnosti.

Kot prvo. Lastniki in vodstva podjetij, ki se ukvarjajo z gradnjo ter vzdrževanjem cest, so v prijateljskih odnosih z uslužbenci, ki so v Ljubljani na visokih položajih in odločajo o razdeljevanju denarja za potrebe cestne infrastrukture. Po drugi strani je vprašljiva kakovost izvedbe del, ki daje vtis, da se delo nalašč opravi slabo in pomanjkljivo, s čimer si izvajalec zagotavlja delo tudi za v prihodnje – da bo popravljal tisto, kar je poprej opravil slabo in bo za to vnovič prejel plačilo. Tretja cokla tega sistema je nadzor nad porabo denarja, za katerega lahko imamo vtis (nadzor), kakor da sploh ne obstaja. Tudi nadzorniki so si v odnosih blizu s tistimi, ki denar delijo, in tistimi, ki ga trošijo (izvajalci).
DRSI, ki je upravljavec državnih regionalnih in glavnih cest za letos in prihodnje leto na regionalni cesti Ptuj–Zavrč napoveduje za štiri milijone evrov investicij. Obnovili bodo blizu pet kilometrov cestišča (Ormoška cesta, Spuhlja, Markovci, Borl), zgradili dve krožišči v Markovcih in križišče za Zabovce. Obnovo ceste so razdrobili na manjše projekte, za vsak posamezni odsek bodo posebej izbirali izvajalca. Mar ne bi bilo bolj racionalno, da bi se dela oddala v paketu ali pa vsaj razdelila po večjih segmentih?
Dela na cesti Spuhlja–Zavrč 2017–2018
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se