Pravilnik o izrabi medijskega prostora za predstavitve kandidatov, političnih strank in njihovih programov za evropske volitve 2024
Na podlagi prvega odstavka 6. člena Zakona o volilni in referendumski kampanji (ZVRK, Uradni list RS, št.41/07,103/07 – ZPolS-D,105/08 – odl. US,11/11,28/11 – odl. US,98/13,8/15,6/18 – odl. US) medij Štajerski tednik s tem pravilnikom določa in objavlja pravila (obseg, pogoje in način) izrabe časopisnega prostora za predstavitev kandidatov, političnih strank in njihovih programov na evropskih volitvah 2024.

Medij bo med volilno kampanjo s prispevki v svojih rednih informativnih vsebinah po izboru in v skladu s profesionalnimi novinarskimi merili ter v skladu z uredniško politiko medija enakopravno in samostojno odločal o načinu, obsegu in vsebini novinarskih prispevkov.
Vsem kandidatom in političnim strankam ponujamo možnost komercialnega sodelovanja in oglaševanja. Na podlagi 50. člena Zakona o medijih je za resničnost in točnost navedb oz. podatkov v oglasu odgovoren naročnik, za skladnost oglasa z zakonom in programsko zasnovo medija pa njegov izdajatelj.
Oglase v volilni kampanji lahko za plačilo naročajo politične stranke oz. organizatorji volilnih kampanj ali pooblaščene agencije za posamezne politične stranke, kandidate oz. liste kandidatov.
Naročniki objave volilnih propagandnih sporočil morajo pisno naročiti vrsto in obseg oglaševanja. Gradivo mora naročnik dostaviti po elektronskem naslovu najkasneje tri dni pred objavo. Naročnik mora predati že oblikovano in lektorirano gradivo.
Za objavljanje komercialnih vsebin v okviru kampanje za volitve poslank in poslancev iz Republike Slovenije v Evropski parlament zahtevamo plačilo po predračunu (pred prvo objavo).
V skladu s 7. členom Zakona o volilni in referendumski kampanji je obvezna objava naročnika oglasa. Naročene oglase bomo objavljali v skladu z veljavno zakonodajo in po ceniku, ki velja v času predsedniške kampanje in je objavljen na spletni strani tednik.si. Oglasni prostor je vsem političnim strankam dostopen pod enakimi finančnimi pogoji.
Kontaktni elektronski naslov Štajerskega tednika v času volilne kampanje za trženje oglasov je: bojana.ceh@radio-tednik.si.
Izdajatelj medija:
Radio-Tednik Ptuj, d. o. o.
Simona Meznarič, odgovorna urednica
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se