Avtocestni priključek Šmarje-Sap bo gradil novomeški CGP

##IMAGE-3606453##
Dars je z novomeškim gradbenim podjetjem CGP sklenil pogodbo o dograditvi priključka avtocestnega odseka Šmarje-Sap na dolenjski avtocesti, na odseku med Ljubljano in Grosupljem. Pogodba je vredna štiri milijone evrov z DDV, Občina Grosuplje pa bo prispevala 60.000 evrov. Priključek bi bil lahko zgrajen do septembra 2017.
Rok za dograditev priključka je 14 mesecev od uvedbe izvajalca v delo. Ta bo po poročanju STA začel z deli predvidoma do konca tega meseca, tako da bi bil priključek lahko dograjen do začetka septembra prihodnje leto, je Dars zapisal v sporočilu za javnost, ki ga je objavil na spletnih straneh Ljubljanske borze.
Po dograjenem priključku bodo lahko uporabniki avtocesto zapustili prek priključka Šmarje-Sap tudi iz smeri Ljubljane, za smer proti glavnemu mestu pa bodo na avtocesto lahko dostopali tudi iz smeri Škofljice in Kočevja. Dela bodo organizirana tako, da bo obstoječi promet čim manj moten.
Predsednik uprave Darsa Tomaž Vidic pričakuje, da bodo dela opravljena kakovostno in v pogodbenem roku. Sicer pa gre po njegovih besedah za pomembno pridobitev s prometnega vidika za to območje.
Župan Grosuplja Peter Verlič je dejal, da bo dograditev priključka prispevala k boljši pretočnosti prometa na tem območju in da se skupaj z občani veseli čimprejšnjega odprtja.
Predsednik uprave CGP Martin Gosenca pa je zagotovil, da bodo dela opravili po pogodbi in v roku.
Celovito reševanje prometne povezanosti te regije s prestolnico sicer poleg izgradnje priključka Šmarje-Sap predvideva še ureditev Dolenjske ceste v štiripasovnico, usposobitev železniške povezave od Kočevja do Ljubljane in dodatno omogočanje koriščenja javnega potniškega prometa prek vzpostavitve sistema P+R.
Pristojni minister Peter Gašperšič je maja ocenil, da bi s štiripasovnico med Škofljico in Ljubljano, vzpostavitvijo železniške povezave Kočevje-Ljubljana in izgradnjo avtocestnega priključka Šmarje-Sap ter z dodatnim koriščenjem javnega potniškega prometa prometno problematiko celotnega območja lahko rešili za deset let. V tem času pa bo treba iskati rešitve za umestitev obvoznice mimo Škofljice, kar pa se je v zadnjih letih pokazal kot velik zalogaj, je še poročala STA.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se