Novomeški Adient v prisilno zaprtje, brez dela 100 ljudi, Revoz ni izbira
Novomeška podružnica mednarodnega izdelovalca sedežev Adient, ki je v najboljših časih zaposlovala 300 delavcev, gre v likvidacijo.
Razlog je zaključevanje projekta izdelave clia v Revozu, za katerega je Adient izdeloval sedeže, in nepodaljšanje pogodbe o sodelovanju, so potrdili v matični družbi. Za delavce naj bi bilo poskrbljeno.
Družba Renault naj bi z izdelavo clia v Novem mestu zaključila v naslednjem letu, takrat pa bo Adient tudi zaključil z izdelovanjem sedežev za omenjeni avtomobilski model. "Ker Adienta v Sloveniji Renault ni izbral za nadaljnje projekte, bo to pomenilo zaprtje obrata v Novem mestu, do katerega naj bi prišlo v koledarskem letu 2026, skladno z zaključkom projekta izdelave clia," je potrdila direktorica za komuniciranje za Evropo in Afriko Claudia Steinhoff.
Ob tem je zatrdila, da bodo zaprtje svoje novomeške enote izvedli na odgovoren in spoštljiv način. "V dialog bomo vključili zaposlene in vse ostale deležnike, da zagotovimo pregledno komunikacijo in najdemo primerne podporne ukrepe za zaposlene," je navedla.
Informacijo o postopnem zaprtju je potrdil tudi predstavnik Sindikata kovinske in elektroindustrije Slovenije - SKEI v Adientu Boško Bošković. Kot je povedal, so se z vodstvom dogovorili, da bo okoli 100 zaposlenih v družbi prejelo zakonsko določene odpravnine, pa tudi dodatno odškodnino, o višini katere ne more govoriti. "S tega vidika je za delavce korektno poskrbljeno," je dejal. Tudi sicer je bil Adient po njegovih besedah zgleden zaposlovalec.
Večina zaposlenih si bo po informacijah Boškovića službe iskala drugje, nekateri pa bodo izkoristili pravico, da na upokojitev počakajo na zavodu za zaposlovanje.
Informacij o tem, da bi morda lahko delavce Adienta prevzel Revoz, ki naj bi sedeže v prihodnje izdeloval sam, Bošković nima. "Bilo je nekaj neuradnih informacij o tem, da naj bi se Revoz zanimal za delavce Adienta, a je bila večinska želja zaposlenih, da se gre v likvidacijo in v odpovedi. V vmesnem času pa se lahko, kdor ima željo, pogovarja tudi z Revozom," je dejal.
Prevelike želje za delo v Revozu sicer po njegovih informacijah ni, saj naj bi bile plače na novem projektu izdelovanja električnega twinga nizke, razmere v Revozu pa nasploh negotove.
E-novice · Dolenjska
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se