Mednarodna danska trgovska veriga JYSK je danes v Ljubljani predstavila koncept ureditve nove trgovine, ki je v celoti opremljena z novim načinom urejanja. Gre za najnovejši koncept 3.0, za katerega je značilen popolnoma drugačen skandinavski stil, ki bo poskrbel za bolj navdihujočo izkušnjo nakupovanja kupcev. Ljubljana je tako dobila svojo prvo na novo urejeno trgovino v parku BTC, na novem naslovu v Tuš centru.
V novi trgovini JYSK bodo kupci lažje našli iskane izdelke ter tudi navdih. Ponudbo vrhunskega pohištva z danskim podpisom za pomladno-poletno sezono dopolnjujejo trije različni in inovativni dizajnerski trendi – My Space, Midsommer in Insta emotions.
Trend My Space jemlje navdih v iskanju časa zase in osredotočanju na svoje lastne potrebe. Spa, wellness, udobje in sprostitev so besede, ki ga najbolje opisujejo. Materiali, značilni za ta trend, so les, beton in steklo v kombinaciji z novimi materiali, kot so mreža, spominska pena in brušen krom, barve tega trenda pa navdihuje življenje pod vodo.
V trendu Midsommer najdemo vzorce, odtise in preproste oblike, ki jih navdihuje narava, kar ustvarja izgled ročnega dela. Oblike in forme so preproste, neformalne in sproščene, s poudarkom na mehki estetiki, ob prisotnih toplih tonih in mat površinah, barve pa navdihuje kombinacija barv iz dobrih starih 70-ih in skandinavskega poletja.
Insta emotions je trend, ki izvira iz neizogibnega pojava družbenih omrežij. Virtualne dogodivščine in holografske izkušnje so na prvem mestu, ko potujemo skozi nove resničnosti družbenih omrežij. V središču so eksperimentalne in geometrijske oblike, skupaj s školjkastimi oblikami. Žica, keramika in steklo se kombinirajo na nove načine, s čimer dosežemo prefinjen in igriv izgled v prepletanju starega in novega, od barv pa prevladujejo koralno rdeča, roza in oranžna.
"Za to sezono smo predstavili tri edinstvene stile, zaradi katerih bo vaše bivanje v zunanjosti in notranjosti posebno doživetje. Veliko pozornosti je namenjeno materialom, toplim, utišanim tonom. Prisotno je veliko eksperimentiranja s strukturami materialov, kjer je viden močan vpliv skandinavskega dizajna. Z izdelki JYSK lahko vsak v samo nekaj korakih ustvari harmonično vzdušje za brezkompromisno uživanje prostega časa v varnosti svojega doma," je povedala Sonja Mlakar, koordinatorica podjetja JYSK za družbena omrežja in digitalne kanale.
Z uvajanjem teh trendov in novega koncepta ureditve trgovin načrtuje JYSK nadaljevanje pozitivne rasti v Sloveniji, ki jo kažejo lanski rezultati.
"Zelo sem zadovoljen z dejstvom, da je JYSK prva izbira vse več kupcev v Sloveniji. Tako je JYSK v lanskem poslovnem letu dosegel najboljše rezultate s prometom v višini skoraj 37.000.000 EUR in EBIT-om v višini 13,5 %, kar je 8 % več kot leto prej. Tako pomemben korak naprej nam daje neverjeten veter v hrbet in prepričani smo, da se bo trend rasti nadaljeval.
02.07.2020 praznuje JYSK s posebnimi ponudbami, razen v Ljubljani, še na dveh lokacijah – v Kranju in Domžalah, do konca novega poslovnega leta 2021 pa načrtuje v skladu s predstavljenim konceptom prenovo še 5 trgovin. JYSK Slovenija ima skupaj 22 trgovin z več kot 180 zaposlenimi," je dejal Ivan Protega, retail manager JYSK-a za Slovenijo in BiH.