Audi je frankfurtski avtosalon izkoristil za predstavitev novega – najbolj navitega monsterja. Ducati monster 1200 R ima vseeno dezmodromični dvovaljnik serije Testastretta 11 z 10 % večjo močjo in 5,5 % večjim navorom (v primerjavi z običajnimi 1,2-litrskimi testastrettami); ta zdaj premore kar 15 KM več, skupaj 175 KM, ki jih razvije pri 9250 vrtljajih.
Seveda k italijanskemu športnemu karakterju spadajo še kovana platišča, veliko karbona, vzmetenje in blažilnik krmila s podpisom švedskega Ohlinsa (48-mm TiN), zavore pa prihajajo iz Brembovih skladišč (M50).
180 kg v osnovi tehta monster R.
Oblikovanje monsterja 1200 R je nezmotljivo ducatijevsko, posamezni dramatični sestavni deli (kot je potek izpušnih cevi) poudarjajo njegovo drugačnost. Ducati safety pack seveda prinaša tudi ABS (Bosch 9MP), DTC (Ducati Traction Control) in tri različne vozne programe (Sport, Touring in Urban). Instrumenti so združeni na barvnem TFT-zaslonu. Servisni pregledi so zamišljeni na vsakih 15.000 kilometrov, z dezmodromičnim preverjanjem ventilov pa le vsakih 30.000 kilometrov.
Motor je obut v 17-palčna Pirellijeva kolesa Diablo Supercorsa, vse skupaj pa na trg prihaja že prihodnji mesec.