Most, ki so ga slovesno odprli januarja 1961 in ga poimenovali po takratnem brazilskem predsedniku Juscelinu Kubitscheku, je bil dolg 533 metrov in ima prosti razpon 140 metrov, kar je bil takratni rekord. Prek njega je tekla avtocesta Belém–Brasília, pomembna pot za tovorni promet znotraj države. Leta 2020 je Nacionalni oddelek za prometno infrastrukturo že poročal o več težavah, kot so razpoke in nagnjenja v stebrih. Maja letos pa so odprli postopek za najem podjetij za obnovo mostu, a očitno prepozno, da bi preprečili tragedijo.
Njena.si
Srčna soseska povezala Slovenijo: 150.000 evrov donacij podeljenih 20 prostovoljnim društvom
Most se je zrušil 22. decembra okoli 14.50 po lokalnem času. V reko je padlo deset vozil. Poleg ljudi je v vodo padel tudi tovornjak, ki je prevažal približno 76 ton žveplove kisline in 22–25.000 litrov pesticida, kar je povzročilo veliko zaskrbljenost glede tveganja za onesnaženje reke Tocantins. Policija, ki deluje na meji med severnima državama Maranhao in Tocantins, je sporočila, da so v reko padli štirje tovornjaki, dva avtomobila in dva motorna kolesa. Do včeraj so brazilske oblasti po iskanju pod vodo odkrile deset trupel. Po navedbah brazilske mornarice naj bi bilo najmanj sedem ljudi pogrešanih. Caco Graça, nadzornik v sekretariatu za okolje Maranhão, je dejal, da se je možnost za tveganje okoljske katastrofe zmanjšala na minimum, saj so našli tovor, ki je vseboval strupene snovi, nedotaknjen.
Brazilski predsednik Luís Inácio Lula da Silva je izrazil sožalje družinam žrtev in na svojih družbenih omrežjih izjavil: "Z veliko pozornostjo spremljam razplet zrušitve mostu Juscelino Kubitscheck de Oliveira med državama Tocantins in Maranhão." Povedal je še, da je poslal ministra za promet Renana Filha, da spremlja situacijo in zagotovi vsem vso potrebno podporo. Minister je skupaj z guvernerjem Tocantinsa Wanderleijem Barboso napovedal naložbo v višini več kot 160.000 eur za takojšnjo obnovo mostu.