Možnost uveljavljanja reklamacij na bankah

Kaj storiti, če ste pri Adrii Airways že kupili letalske karte?

A.S./STA
2. 10. 2019, 14.13
Posodobljeno: 2. 10. 2019, 15.16
Deli članek:

Potniki, ki so pri Adrii Airways kupili letalske karte z bančno kartico, imajo možnost uveljavljanja reklamacij pri banki, ki je kartico izdala, so po začetku stečaja letalskega prevoznika danes sporočili iz tržnega inšpektorata.

STA
Nekateri potniki so kritični, da jim Adria ne pomaga pri reševanju nastalih težav.

Če banka zavrne zahtevek za povračilo plačanega zneska, se lahko potrošnik obrne na Združenje bank Slovenije.

Potrošniki oz. imetniki bančne kartice lahko pri svoji matični banki, ki je izdajateljica kartice, vložijo zahtevek za povračilo plačanega zneska. To lahko zahtevajo v osmih tednih od dneva, ko je bilo plačilo izvedeno, svojemu zahtevku pa naj priložijo kopijo dokazila o plačani storitvi, podatek o dnevu opravljenega plačila in obvestilo o odpovedanem letu.

Glede na to, da je podan predlog za stečaj Adrie Airways, s čimer je potrošnikom oteženo pridobivanje potrdil o odpovedanih letih, je tržni inšpektorat Združenju bank Slovenije predlagal, naj se začetek stečajnega postopka šteje za dokazilo o odpovedi letov ter naj o tem obvestijo banke.

NLB: Potniki naj se najprej obrnejo na prodajno mesto

Iz NLB pa so sporočili, da se morajo potniki v primeru nakupa letalskih vozovnic najprej obrniti na prodajno mesto, kjer so vozovnice kupili, in zahtevati povračilo stroškov, ker storitev ni bila oz. ne bo opravljena.

Če se s prodajnim mestom ne morejo dogovoriti, pa se lahko obrnejo na banko, ki je izdajateljica kartice, s katero je bil opravljen nakup letalskih vozovnic. Banki morajo podati finančno reklamacijo oziroma izjavo, iz katere je razvidno, katere storitve niso bile opravljene.

"Tu morajo biti potniki zelo pozorni, in sicer najprej pri tem, da finančno reklamacijo izvedejo pravočasno - najpozneje v 120 dneh od datuma leta, ki ni bil izveden. V finančni reklamaciji morajo navesti datum leta, ki ni bil izveden, in druge podatke o njem, na primer destinacijo, število potnikov, številko leta itd. Koristno je, če priložijo tudi vso morebitno pisno komunikacijo s prodajnim mestom o nakupu letalskih vozovnic in prošnji za vračilo plačanega zneska, POS potrdilo, mesečni izpisek," so pojasnili na banki. Dodali so, da v NLB sicer vsako finančno reklamacijo obravnavajo individualno in v skladu z rednimi postopki reševanja reklamacij.

Estrada

čuki, jože-potrebuješ
Intervju: Jože Potrebuješ

"Pijanščine že od nekdaj ne razumem in s tem, da grem komu na živce, nimam težav"

VR AKTUAL - LMSP ODDAJA 3 - FOTO Jaka Zorman (36 of 58)
Last minute sanjska poroka na Aktualu

Lupljenje krompirja, zavezovanje vezalk in trije plesni izzivi

nina puslar
Izvajalka s skoraj 300 tisoč sledilci

Nini Pušlar ne manjka oboževalcev, kjer koli že nastopa

irena vrckovnik
Kolegice ne gleda kot tekmice

Irena Vrčkovnik zatrjuje da je nemogoče, mogoče

darja gajsek
Uživa, ko poje skupaj s publiko

Vili Resnik: "Želim si dočakati sto let!"

ana-petrič
Naročen poizkus diskreditacije

Slovenka leta Ana Petrič žrtev tako imenovanega 'fishinga'

Zanimivosti

botoks1 shutter
Instagramov obraz

Najstnice polnila naročijo na spletu in si jih vbrizgavajo kar same

bombažna krpa
Kakšno uporabiti

Krpe za čiščenje doma zahtevajo pravilno vzdrževanje

kajenje_1
Edward Bernays

Freudov nečak je ženske spodbujal h kajenju

ciper_2
Ciper

Vse izgleda kot pred 50 leti

supet-luna, sankt-peterburg
Mini luna

Zemlja bo za kratek čas dobila še eno luno

HUAWEI Watch GT 5-6
Zanimivosti

Vau! Huawei predstavil nove naprave!