Biograf Tom Bower, ki je napisal knjigo Maščevanje: Meghan, Harry in vojna med Windsorji" - je v ekskluzivnem intervjuju za Page Six povedal, da je "absolutno" prepričan, da sta vojvoda in vojvodinja Susseška najnovejše portrete objavila zato, da bi ponižala kraljevo družino. "Šlo je za to, da smo zdaj spet na poti, da zgradimo Brand Meghan in knjigo, Netflixovo serijo, podkast," je povedal. "Vse se vrti okoli denarja. In v njuno korist je bilo to, da sta bila med pogrebom sedem dni in več na očeh javnosti."
Bower je to nadalje primerjal z njunim pojavljanjem nekaj mesecev prej med praznovanjem kraljičinega platinastega jubileja, ko para skoraj ni bilo videti. "Odmaknjena sta bila v zgornjem nadstropju in komaj vidna," je dejal in vse skupaj primerjal s pogrebom kraljice Elizabete II, kjer pa "sta bila v središču dogajanja".
"Veste, v resnici ima portret samo en namen," je dodal Bower, "in to je Meghan, žrtve pa so kraljeva družina in kar zadeva njo, je to čudovito." V ponedeljek je fotograf Misan Harriman objavil dve fotografiji, posneti med potovanjem Markle in Harryja v Združeno kraljestvo tik pred kraljičino smrtjo 8. septembra. Na eni fotografiji je par stal tesno ob sebi, ko sta se držala za roke trenutek pred odprtjem @OneYoungWorld.
Njuni posnetki so prišli dva dni po tem, ko je palača objavila portret kralja Karla III. in kraljice soproge Camille Parker-Bowles ob prestolonasledniku princu Williamu in njegovi ženi Kate Middleton. Izjemno sproščen portret je bil posnet pred velikanskim sprejemom, ki ga je palača 18. septembra pred kraljičinim pogrebom priredila za voditelje držav in uradne čezmorske goste, in naj bi očitno simboliziral nadaljevanje monarhije.
Markle in Harry sta vozel zavezala leta 2018, manj kot dve leti pozneje pa sta odstopila od kraljevih dolžnosti zaradi trditev, da so nekdanjo igralko in njune otroke rasistično profilirali. Nazadnje sta se preselila v Kalifornijo, kjer živita s svojima otrokoma: Archiejem, starim tri leta, in enoletno Lilibet.