© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

Po mnenju uporabnikov Marles ponuja najboljše razmerje med kakovostjo in ceno


Oglasno sporočilo
26. 6. 2025, 15.30
Posodobljeno
15:51
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Prejem nagrade Best Buy potrjuje, da Marles uspešno uresničuje strategijo, usmerjeno v uporabnika, kakovost in trajnostni razvoj. Nagrada temelji na zaznavah slovenskih potrošnikov, ki Marles postavljajo na prvo mesto po vrednosti ponudbe v kategoriji montažnih hiš.

marles, montazna-hisa
Arhiv naročnika

ICERTIAS, Mednarodno združenje za certificiranje s sedežem v Zürichu v Švici, raziskuje potrošniško zaznavanje blagovnih znamk v več kot 40 državah. Best Buy Award je eno njihovih najstarejših certifikacij, podeljenih izključno na podlagi zaznav in izkušenj uporabnikov, brez promocijskih vsebin ali oglaševalskega vpliva.

Vlaganje v digitalizacijo, širitev proizvodnje in razvoj se v podjetju Marles odraža v številnih formalnih priznanjih. Poleg nagrade Best Buy je bilo podjetje v zadnjem letu nagrajeno tudi za koncepta Lumniya in FRESH, kar dokazuje uspešno povezovanje uporabniške potrebe s tehnično odličnostjo in arhitekturnim razmislekom.

Nika Bratović, vodja marketinga in komunikacij v Marlesu, je ob prejetju nagrade poudarila: »V Marlesu zavestno vlagamo v razvoj naših sodelavcev, katerih vloga je ključna pri soustvarjanju zaupanja v našo blagovno znamko. Z vzpostavitvijo jasnih prodajnih poti, strateškim komuniciranjem in natančnim prepoznavanjem potreb uporabnikov gradimo temelje, ki so danes tudi formalno potrjeni. Ponosni smo, da se vrednote, ki jih dosledno živimo in sporočamo, prepoznavajo kot razlog za izbiro.«

marles, montazna-hisa
Arhiv naročnika

Direktor Marlesa Tadej Gosak dodaja: »To priznanje je dokaz, da naša zavezanost kakovosti, trajnosti in uporabniški izkušnji dosega svoj namen. Je potrditev, da znamo prisluhniti trgu in se nanj odzvati z rešitvami, ki so dostopne, pametno zasnovane in dolgoročno vredne.«

Marles s tem dokazuje, da je z jasno usmerjeno strategijo mogoče ustvariti prepoznavno, zaupanja vredno in tržno uspešno blagovno znamko, ki jo uporabniki vedno znova prepoznajo kot logično izbiro.

Naročnik oglasa je MARLES HIŠE MARIBOR d.o.o.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.