Terme Čatež in brežiški zavod na beograjskem sejmu




Terme Čatež in Zavod za podjetništvo, turizem in mladino (ZPTM) Brežice sta sodelovala v okviru predstavitve Slovenije na 38. mednarodnem sejmu turizma v Beogradu od 18. do 21. februarja, kot so sporočili iz ZPTM Brežice.
Slovenija se je letos pod okriljem Slovenske turistične organizacije (STO) s 17 turističnimi destinacijami in podjetji ponovno predstavila kot država partnerica. Beograjski sejem turizma, na katerem se je lani predstavilo več kot tisoč razstavljavcev iz 53 držav, obiskalo pa ga je več kot 62.000 ljudi, je največji tovrstni dogodek v jugovzhodni Evropi.
Drugi dan sejma so slovensko stojnico obiskali tudi predstavniki nogometnega kluba Crvena zvezda, ki je s Termami Čatež podpisal dogovor o nadaljnjem sodelovanju pri izvedbi športnih priprav. Zaradi teh športnikov, s katerimi so se obiskovalci lahko tudi fotografirali, je bila pred stojnico velika gneča.
Slovenija je za popestritev dogajanja in svojo večjo opaznost uredila pred vhodom aktivni park, kjer so se obiskovalci lahko preizkusili na poligonu za kolesarje, plezalni steni in slack lineu (raztegljivem najlonskem traku), šli pa so lahko tudi v iglu.
Sejem je odprl predsednik srbske vlade Aleksandar Vučić, ki je izrazil zadovoljstvo nad partnerstvom Slovenije na letošnjem sejmu.
Slovenija je na srbskem trgu prepoznana in cenjena. Otvoritev je obiskalo več kot 50 medijskih hiš, tako da so našo državo v sejemskih dneh srbski mediji močno izpostavili. Po otvoritvi sejma je srbskega predsednika vlade sprejel še slovenski minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek.
Sejem je bil po navedbah ZPTM Brežice priložnost tudi za začetek tesnejšega sodelovanja med različnimi slovenskimi turističnimi ponudniki ter za spoznavanje dobrih praks v Sloveniji in tujini.
Predstavniki brežiške občine po sejmu ugotavljajo, da je turistična ponudba brežiškega območja primerljiva s ponudbo drugje v Sloveniji. Toda kot ponudniki bodo morali za večjo prodornost nastopiti povezani in si narediti večjo reklamo. Za tako večjo prepoznavnost bodo tudi morali nameniti nekaj več denarja kot doslej.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se