Blagovna znamka je srce in duša vsakega uspešnega podjetja


Blagovna znamka predstavlja vaše vrednote, filozofijo, poslanstvo, vizijo Edini način, da se zavarujete pred zlorabo tretjih oseb, je zaščita blagovnih znamk. Zaščitena blagovna znamka ustvarja zaupanje ter sporoča njeno dolgoročno vizijo, dodano vrednost, zanesljivost in kakovost. Številne slušatelje brezplačnega predavanja: Zaščita znamke od A do Ž ter celotna grafična podoba, v sklopu brežiških Dnevov podjetniških priložnosti, je najprej nagovorila predavateljica ga. Silva Vovk Kete, arhitektka-oblikovalka. Udeležence je poučila, kako se spopasti s celostno grafično podobo podjetja. Poudarek je bil na oblikovanju prepoznavne grafične podobe, ki bo odražala prepoznavnost podjetja. Na predavanju je bil poudarek predvsem na dobrem načrtovanju celotne grafične podobe podjetja, kjer je potrebno predvideti vse različice grafične podobe. Celotna grafična podoba, krajše CGP, zajema več kot le logotip, je kompleksnejše narave in nemalokrat se zgodi, da »nesrečno« izbrana podoba ne prinaša želenih rezultatov. Celotna grafična podoba se pomembno dopolnjuje tudi z zaščito blagovne znamke. Zaščita podjetja je pomembna tako za podjetja v nastajanju, kot tudi za vsa podjetja, ki že poslujejo. Pomen zaščite blagovne znamke je predstavil g. Bojan Tomc, spec. managmenta, podjetniški svetovalec specialist. S praktičnimi primeri je nazorno prikazal pomen zaščite blagovne znamke. Poudaril je, da predstavlja blagovna znamka »neotipljiv kapital«, njegovo vrednost pa je razmeroma težko določiti. Dogajajo se namreč tudi neprijetne situacije, kjer konkurenca zašiti ime, ki ga nekdo uporablja že vrsto let. Vsem, ki ustanavljajo podjetja priporoča, naj svoje ime dobro zaščitijo.
Po predavanju pa smo se zbrali v avli Mestne hiše Brežice, kjer nas je s svojimi dobrotami pogostil vinar Fabjančič.
Vsa predavanja v sklopu Dnevov podjetniških priložnosti so brezplačna, zato vas vabimo, da se v čim večjem številu udeležite naslednjega predavanja z naslovom ''Oblikovanje prodajnih zgodb v Turizmu'', katerega bo vodila Lea Marija Colarič Jakše mag. v sredo, 19.2.2014, med 18:00 in 20:00, kjer boste izvedeli kako skozi »zgodbe« privabiti goste.
Projekt »Vrata turizma« je sofinanciran s pomočjo Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja. Za vsebino informacij odgovarja LAS Posavje. Organ upravljanja za Program razvoja podeželja RS za obdobje 2007 – 2013 je Ministrstvo za kmetijstvo in okolje.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se