Učenci osnovne šole Križevci v okviru pouka na prostem obiskali Ptuj
Pouk na prostem tako ni le prijetna izkušnja, ampak tudi pomemben korak k trajnostnemu znanju in aktivnemu učenju v resničnem okolju.

Učenci 5. razreda Osnovne šole Križevci so v okviru pouka na prostem obiskali Ptuj, kjer so se z uporabo digitalne aplikacije CSOD Misija, sprehodili in raziskovali najstarejše slovensko mesto.
Učenci so večino raziskovanja opravili samostojno, kar je omogočilo razvoj njihove samoiniciativnosti, kritičnega razmišljanja in odgovornosti pri pridobivanju informacij. Na posameznih lokacijah so reševali naloge, ki so jih vodile k odkrivanju zgodovinskih in kulturnih značilnosti mesta. Pri tem so se sproti učili sodelovanja, svetovanja in izmenjave informacij, kar je okrepilo njihove socialne in komunikacijske spretnosti.

Dve pomembni točki ogleda, Turistični okvir (največja aluminijasta skulptura v Evropi) in Arheološki park Panorama, so obiskali skupaj, saj sta nekoliko izven mestnega jedra. Tako so omogočili enotno predstavitev in bolj poglobljeno razumevanje pomena teh lokacij.
Uporaba aplikacije CSOD Misija je bistveno prispevala k aktivnemu učenju. Učenci so z njeno pomočjo pridobivali informacije, reševali izzive in zbirali točke, ki so jih na koncu primerjali med seboj. Takšen pristop je povečal njihovo motivacijo in učno vključenost, saj so pridobljeno znanje takoj uporabili v praksi.

Pri delu so učitelji upoštevali različne potrebe učencev, pri čemer smo s primernimi nasveti in namigi omogočali diferencirano podporo. Individualizacija učnega procesa na terenu zahteva premišljeno pripravo in sprotno prilagajanje, kar so uspešno izvajali z opazovanjem in usmerjanjem učencev.
Na Ptuj in nazaj so potovali z vlakom, kar so izkoristili kot dodatno priložnost za učenje. Med vožnjo so pripravili uvod v misijo, po zaključku dneva pa izvedli analizo doživetega.

Zaključek dneva je bil izredno pozitiven. Ugotovili so, da so takšni dnevi, ko se teoretično znanje prenese v konkretno okolje, izjemno dragoceni. Omogočajo globlje razumevanje vsebin, spodbujajo samostojnost in krepijo učne kompetence učencev.
Takšen pristop zahteva temeljito pripravo in predvsem zaupanje v sposobnosti otrok. Pokazalo se je, da so učenci sposobni samostojnega raziskovanja, kritičnega razmišljanja in uspešnega sodelovanja, kar so ključne spretnosti za njihovo prihodnost.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se