V pomurskih podjetjih, občinah in šolah so zaposleni širili digitalne kompetence
V projektu, s katerim so izboljševali digitalne veščine prebivalcev, starih 30 let in več, so sodelovali denimo Carthago, Osnovna šola I Murska Sobota, Splošna bolnišnica Murska Sobota, vodstveni kadri in zaposleni v podjetjih, ki so včlanjeni v Pomursko gospodarsko zbornico, občinske uprave pomurskih občin in drugi.

Razvojni zavod Občine Puconci je predstavil izsledke projekta Digi Naprej: usposabljanje in ozaveščanje odraslih na področju digitalnih kompetenc. Izvajali so ga od lanskega maja, v njem pa so sodelovali s partnerjema Prims mediji in Izza izobraževanje in založništvo. V ospredju so bile različne delavnice, s katerimi so želeli izboljšati digitalne veščine prebivalcev, starih 30 let in več.

Ponujali so osnovne in napredne programe, denimo sklope komuniciranje in sodelovanje, reševanje težav, ustvarjanje digitalnih vsebin, varnost ter informacijska in podatkovna pismenost, ter udeležencem omogočali, da na neformalnih izobraževanjih pridobijo in poglobijo digitalno znanje, bolje razumejo in uporabljajo sodobno tehnologijo. Cilj projekta je bil, da udeleženci v vsaj 80 odstotkih izboljšajo digitalne kompetence.

31 delavnic v Pomurju
Kot je povedala direktorica Razvojnega zavoda Občine Puconci Ksenija Flegar, je bilo izvedenih 254 delavnic, od tega 96 v vzhodni kohezijski regiji in 158 v zahodni. V pomurski regiji se je zvrstilo 31 delavnic. V vse je bilo skupno vključenih več kot 2540 udeležencev, največ jih je bilo iz starostne skupine 51–65 let, sledili sta starostni skupini 41–50 in 30–40 let, najmanjši delež pa je bil tistih, ki so starejši od 66 let. Nekoliko več je bilo žensk, in sicer 57 odstotkov.

Na delavnicah so digitalne kompetence pridobivala tudi podjetja in organizacije iz Pomurja, denimo Carthago, Osnovna šola I Murska Sobota, Splošna bolnišnica Murska Sobota, vodstveni kadri in zaposleni v podjetjih, ki so včlanjeni v Pomursko gospodarsko zbornico, občinske uprave pomurskih občin in drugi.
Matjaž Rekič iz podjetja Prims mediji iz Ljubljane je pojasnil, da so izvedli največ delavnic prek spleta, veliko pa je bilo takih, ki so se nanašale na področje umetne inteligence. Kot je dodal, so si tako mladi kot starejši želeli, da se s tem področjem seznanijo in spoznajo, kako lahko umetno inteligenco uporabijo v svojo korist. Z izvedbo in rezultati projekta so zadovoljni, saj je več kot 80 odstotkov udeležencev napredovalo v več kot enem segmentu.

Drago Bukvič iz podjetja Izza izobraževanje in založništvo iz Slovenske Bistrice pa je dejal, da so sami delavnice izvajali v fizični obliki, predvsem v podjetjih s področja gospodarstva. V njih so se izoblikovale skupine, v katerih so se delavnice izvajale tudi na podlagi določenih ciljev in želja podjetij. Delovali so pretežno v vzhodni kohezijski regiji, največ izzivov pa jim je prinašala oprema podjetij. Ob koncu je tudi sam poudaril, da so zadovoljni z rezultati, in da so sodelujoči izrazili željo, da bi bilo v prihodnje takih projektov še več. Bukvič tako upa, da bo imela država tudi v prihodnje posluh za tovrstne stvari.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se