Ptuj: Kaj bo prineslo projektiranje krožišča na Minoritskem trgu
Vzpostavitev novega prometnega režima po sanaciji dravskega mostu na Ptuju je dvignila precej prahu. Medtem ko okrog tega, da so letos na novo urejena kar tri krožišča, ni večjih pomislekov, pa dolge kolone vozil predvsem na desni strani reke Drave kažejo, da morda ukinitev tretjega pasu na mostu ni bila najboljša rešitev. Pojavljajo se tudi nove, alternativne, rešitve, ki naj bi izboljšale pretočnost prometa in zagotovile varnost pešcev ter kolesarjev. Bo urejen nov podhod za pešce in kolesarje?

V zadnjem letu smo na Ptuju na nekaj sto metrih dobili kar tri nova krožišča. Šlo je za pomembne in dolgo pričakovane investicije. Priložnost, ko se je urejal most, so izkoristili še za eno spremembo: ukinitev tretjega pasu za voznike motornih vozil, ki so ga po novem namenili kolesarjem. A kot se je pokazalo, jih je na tej relaciji precej malo. Je pa zato toliko več zastojev, predvsem v času prometnih konic. Na vprašanje, ali bo tretji pas na mostu ponovno vpeljan, so iz Mestne občine (MO) Ptuj odgovorili le, da bo to odvisno od prometne analize, ki bo podlaga za izdelavo projekta za izvedbo. Ker gre za montažno krožišče, s katerim preverjajo, kaj je najboljša možna varianta, so spremembe prometnega režima še vedno možne. Na Direkcijo RS za infrastrukturo (DRSI) smo naslovili vprašanje, v kateri fazi je projektiranje stalnega krožišča na Minoritskem trgu na Ptuju. Pojasnili so, da je idejna zasnova ureditve krožišča na Ormoški cesti na Ptuju izdelana. „12. novembra je na DRSI potekal sestanek s projektantom in MO Ptuj, na katerem so bile predstavljene variante krožišča. V nadaljevanju bo projektant izdelal prometno analizo, ki bo podlaga za izbor optimalne variante, ki bo izhodišče za izdelavo projekta za izvedbo,“ so pojasnili.
Po informacijah, s katerimi razpolagajo na Direkciji, začasno montažno krožišče opravlja svojo funkcijo, bo pa v fazi izdelave projektne dokumentacije za stalno krožišče na Minoritskem trgu preverjena optimalna ureditev za zagotovitev ustrezne prometne varnosti in pretočnosti prometa.
„Takoj, ko bo projektna dokumentacija oddana in bodo zemljiškoknjižni postopki končani, bo Direkcija ob predpostavki zagotovljenih finančnih sredstev lahko pristopila h gradnji, ki je načrtovana v letu 2019. Ocenjena vrednost investicije še ni znana,“ so pojasnili na DRSI
Bi bilo smiselno na poti proti parku urediti nov podhod za pešce in kolesarje?
Preberite več v Štajerskem Tedniku