Udeležba na mednarodnem usposabljanju Stepping into strategic partnership v Bonnu



Program Erasmus+ Mladi v akciji je leta 2014 s seboj prinesel novost, ključni ukrep 2, ki je bil namenjen v prvih letih bolj transnacionalnim mladinskim pobudam, saj nihče ni prav vedel kaj strateška partnerstva so. S tem povezano pa tudi kako načrtovati in izvesti kakovosten projekt v tem ukrepu. Zato smo se v Mladinskem centru Krško odločili, da prijavimo in izvedemo mladinsko pobudo, ki je v nekaterih delih vključevala tudi elemente strateških partnerstev, predvsem v delu, kjer smo testirali nove metode dela z mladimi z manj priložnostmi, pri čemer so ključno vlogo igrali njihovi vrstniki, mentorji.
Večkrat sem bila na predstavitvah, kjer se je K2 omenjal, a še zmeraj nisem imela prav jasne slike kako se projekta strateških partnerstev lotiti. Še posebej nisem zmogla razlikovati projektov v ključnem ukrepu 1 (mlad. izmenjave, EVS, študijski obiski,…), kjer sem imela veliko izkušenj, in pa projektov strateških partnerstev. Zato sem se ob objavi usposabljanja v Nemčiji z naslovom Stepping into a strategic partnership takoj odločila za prijavo, saj je že sam opis aktivnosti obljubljal, da bomo izvedeli vse potrebno. In zares smo vse dele strateških partnerstev secirali s kirurško natančnostjo. Še najbolj me je presenetilo to, da v tovrstnih projektih ne gre za sorodnost med partnerji (kot v K1), ampak predvsem za dejstvo, kaj lahko posamezni partner v projekt doprinese. Morda bo neka organizacija v partnerstvu zgolj za del intelektualnega outputa, ali pa v delu testiranja inovativnega dela. Prav tako je izjemnega pomena diseminacije v projektu ter načrtovanja že v času prijave. Šele sedaj zares v celoti razumem ta del. Usposabljanje priporočam vsem strokovnjakom, ki delate na področju mladih, ker boste šele po vrnitvi domov opremljeni z vsemi potrebnimi znanji za kakovostno prijavo in izvedbo projekta. To pa pomeni tudi manj verjetnosti za turbulenco tekom izvajanja projektov strateških partnerstev.
E-novice · Dolenjska
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se