Nova prometna ureditev na Glavnem trgu in Rozmanovi ulici ohranja le tretjino od približno 140 zdajšnjih parkirnih mest. Kot je povedal podžupan Boštjan Grobler, je postopek najema zemljišča v Kandiji, kjer bodo uredili plačljivo parkirišče (0,5 evra/h), pri koncu, težavi pa sta dostop in izvoz. Avtomobili, ki prihajajo iz Žabje vasi in zavijejo levo na parkirišče, so v prekršku, prav tako tisti, ki tja zapeljejo z Jakčeve ulice in prečkajo Kandijsko cesto. Tretja težava je, da lahko, ko zapuščamo parkirišče, zavijemo le desno.
Zato na občini pripravljajo spremembo, s katero bi križišče Kandijske in Jakčeve spremenili v (montažno) krožišče. Z njim bi tudi nekoliko umirili promet na Kandijski, kar bi prišlo prav, če bo obveljalo mnenje direkcije za ceste, ki bi ob uvedbi enosmernega prometa na Kandijskem mostu (ven iz mesta) Kandijsko v celoti spremenila v prednostno cesto.
Kot pravi Grobler, na občini temu nasprotujejo. Razmišljali so tudi o spremembi kandijskega križišča v krožišče, a to zaradi različnih nivojev cest ni primerna rešitev.
Drugače kot po prvem načrtu
Poleg uvedbe enosmernega motornega prometa na mostu (v nasprotni smeri bo pas rezerviran za kolesarje) nov režim prinaša še nekaj novosti. V mestno jedro bo tako z avtom mogoče le še skozi Gorenja oziroma Ljubljanska vrata (iz smeri Seidlova cesta). V nasprotju s prvotnim predlogom iz konservatorskega načrta bo Sokolska ulica ostala prevozna, z nje pa bo mogoče zaviti le na most, saj bo promet po Glavnem trgu potekal v obratni smeri kot zdaj. Druga, še bolj pomembna sprememba v primerjavi z načrtom pa je, da bodo vozniki, ki bodo na Glavni trg prišli po ulici med tržnico in gostiščem, tam lahko zavili le desno.
V obratni smeri kot zdaj bo potekal tudi promet po Kastelčevi ulici, kar pomeni, da bo s Prešernovega trga mogoče po Kastelčevi priti na Rozmanovo. Taka ureditev pomeni, da bo med gostiščem in stikom Rozmanove s Kastelčevo (pri Foto Asji) nastalo območje za pešce.
Zunaj središča brezplačno
Poleg parkirišč ob Kandijski cesti na občini pripravljajo tudi parkirišča ob mestnih vpadnicah, kjer bi vozniki, ki nameravajo v mestu ostati dlje časa, avtomobile puščali brezplačno. Temu občina prilagaja tudi vozni red mestnih avtobusov. Kot je povedal Grobler, bodo taka parkirišča uredili v Srebrničah, na Cikavi in v Mačkovcu, dogovarjajo pa se tudi z nekaterimi lastniki zasebnih zemljišč ob drugih vpadnicah.
Grobler dodaja, da bi radi uvedli tudi krožno avtobusno linijo Glavni trg–zdravstveni dom–Seidlova cesta–Glavni trg. »Težava je, da od Glavnega trga do kulturnega centra ni pravega postajališča. Linijo bi sicer lahko speljali tudi za zdravstvenim domom in skozi krožišče na Šmihelsko cesto, a vsak tak ovinek podaljša čas vožnje, mi pa bi radi, da avtobus na krožni liniji vozi na vsakih petnajst minut,« pravi podžupan.
Kdaj natančno bo nov prometni režim v mestnem jedru zaživel, Grobler ni znal povedati, »vsekakor pa bo do poletja«. Prav tako ni povedal, koliko časa bo ta režim trajal. »Mogoče ga bomo obdržali za stalno, mogoče le čez poletje in septembra, mogoče le en mesec. Če se bo izkazalo, da z njim delamo škodo, ne bo trajal dolgo,« je dodal.