Vrednost delnic AOL je na višku tehnološkega buma konec 90. let prejšnjega stoletja močno narasla in podjetje si je leta 2001 privoščilo prevzem medijskega velikana Time Warner. Nominalna vrednost obeh podjetij skupaj je bila 165 milijard dolarjev.
Kmalu je postalo jasno, da "na trupu AOL ni veliko mesa" in Time Warner je že naslednje leto AOL na nek način prevzel nazaj, saj so vodstvo skupnega podjetja prevzeli vodilni pri Time Warnerju. Leta 2009 sta se podjetji ločili.
AOL je potem z razvojem širokopasovnega hitrega interneta skoraj potonil v pozabo, vendar ni propadel in si je opomogel z osredotočanjem na digitalne vsebine in oglasne platforme. Danes ima v lasti med drugim medij Huffington Post.
Verizon je za delnico AOL ponudil 50 dolarjev in njihova cena je zjutraj pred odprtjem borz v New Yorku narasla za 18 odstotkov na 50,22 dolarja. Delnice Verizona pa so se medtem pocenile za 0,68 odstotka na 49,80 dolarja.
Verizon s prevzemom dobiva 0,74 odstotka svetovnega digitalnega oglasnega trga, kar ni slabo, čeprav je daleč zadaj za Googlovimi 31,4 odstotki in Facebookovimi 7,9 odstotki.
Prevzem naj bi bil speljan v naslednjih mesecih. Verizon bo še naprej vodil glavni izvršni direktor Lowell McAdam, na čelu AOL pa ostaja Tim Armstrong.