Slovenija

Mercator v devetih mescih ob nižjih prihodkih z višjim dobičkom

STA/M.J.
17. 11. 2014, 19.05
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.55
Deli članek:

Skupina Mercator je v prvih devetih mesecih leta ustvarila 1,99 milijarde evrov prihodkov iz prodaje, kar je 3,6 odstotka manj kot v enakem obdobju lani, padec prihodkov pa pripisujejo zaprtju nerentabilnih enot. Dobiček iz poslovanja se je medtem okrepil za 31,8 odstotka na 26,2 milijona evrov in je skladen z načrti, so sporočili iz Mercatorja.

Reuters

Poslovanje družbe v tretjem četrtletju je bilo najboljše v letošnjem letu, s pozitivnim poslovanjem pa se zmanjšuje tudi zaostanek za lanskimi poslovnimi rezultati, ki so bili zabeleženi pretežno v prvem in deloma še v drugem četrtletju, je uprava Mercatorja sporočila prek spletnih strani Ljubljanske borze.

Nižji prihodki od prodaje so posledica zaprtja nerentabilnih enot market programa, tehnike in tekstila, prenosa dela maloprodajnih enot na trgih Hrvaške ter BiH na družbo Konzum v okviru procesov integracije in odprodaje gostinske dejavnosti zunanjemu partnerju, so pojasnili.

Negativno je na prihodke vplivala tudi visoka stopnja konkurenčnosti in otežene gospodarske razmere, ki so spremenile nakupne navade potrošnikov. Kljub vsemu pa so bili ustvarjeni prihodki v skladu z načrti, saj so bili na vseh ključnih trgih, razen Hrvaške in Banje Luke, dosežene načrtovane vrednosti.

V Mercatorju še vedno nadaljujejo z ukrepi stroškovne optimizacije. "Z zaključkoma finančnega prestrukturiranja in prodajnega procesa je bila družbi zagotovljena finančna in lastniška stabilnost, integracija družb po zaključku prodajnega procesa poteka v skladu z načrti," so izpostavili v upravi.

Število zaposlenih v skupini se je sicer na letni ravni zmanjšalo za 4,6 odstotka na 21.017, je razvidno iz poročila, objavljenega na Ljubljanski borzi.

Skupina Mercator je od januarja do septembra prihranila 20,4 milijonov evrov in tako presegla plan načrtovanih prihrankov. V tem obdobju so za investicije namenili 15,9 milijona evrov, kar je primerljivo z enakim obdobjem lanskega leta. Največ sredstev je bilo vloženih v prenovo obstoječe maloprodajne mreže.