Tako na prvi pogled bi sklepali, da je čakanje v vrstah za vstopnice tudi po zaslugi interneta preteklost. A očitno še zdaleč ni tako. Hrvatje so malodane ponoreli, ko je napočil dan prodaje vstopnic za kultno baletno predstavo Hrestač, ki jo vsako leto okrog božiča uprizarjajo v HNK Zagreb. Spletna stran se je zaradi prevelikega števila obiskovalcev že zjutraj zrušila. Tako so se Zagrebčani odpravili direktno na blagajno. In to ne prvič. Lani so samo v prvem dnevu prodali kar osem tisoč vstopnic za Hrestača. Takšna vnema za kulturni dogodek je presenetila celo Hrvate, zaključili so, da je v njihovi državi še upanje za kulturo. No, in kakšno je stanje pri nas?
Rajko Meserko, vršilec dolžnosti ravnateljav SNG opera in balet Ljubljana:
Tudi pri nas čakajo v vrsti
»Ne le na Hrvaškem, tudi pri nas v vrsti čakajo za baletno predstavo Hrestač – božična zgodba v novembru in decembru, ko so vse predstave razprodane in dvorana poka po šivih. Razlog za obisk te baletne božične pravljice je klasična zgodba, prežeta z ljubeznijo, nežnostjo in toplino, torej vsem tistim, kar si želimo tudi za praznične dni. Balet ne pritegne zgolj otrok oziroma mlajše publike, temveč tudi starše, saj je tudi zaradi scenske in kostumske podobe odlična izbira za hladnejši in praznični čas.«
Uršula Cetinski, generalna direktorica Cankarjevega doma:
Obisk narašča
»V Cankarjevem domu z obiskovalci nimamo težav, saj obisk narašča, vsako leto pa nas obišče skoraj pol milijona ljudi, kar je za državo z dvema milijonoma prebivalcev lepa številka.«
Celoten prispevek si lahko preberete v 46. številki revije Zarja.