Ljudje

Kako sta premagali krizo

Renata Ucman
2. 9. 2010, 07.55
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

To sta zgodbi o poslovnem uspehu, ki je očitno mogoč tudi med gospodarsko krizo. Maja Debelak, ki jo okoli 26.000 njenih prijateljev na Facebooku pozna kot Dobro vilo, je svojo lansko izgubo službe s čudovitim nakitom preobrnila v uspeh. Alenka Repič, direktorica podjetja Kaaita d. o. o., navdušuje z ekološkimi izdelki iz naravnih surovin. Obe v poslu pogumno živita svoje sanje. Kako jima je uspelo?

To sta zgodbi o poslovnem uspehu, ki je očitno mogoč tudi med gospodarsko krizo. Maja Debelak, ki jo okoli 26.000 njenih prijateljev na Facebooku pozna kot Dobro vilo, je svojo lansko izgubo službe s čudovitim nakitom preobrnila v uspeh. Alenka Repič, direktorica podjetja Kaaita d. o. o., navdušuje z ekološkimi izdelki iz naravnih surovin. Obe v poslu pogumno živita svoje sanje. Kako jima je uspelo? Podjetnica Alenka Repič že šest let vodi svoje podjetje Kaaita, d. o. o., in navdušuje z ekološkimi izdelki. Z žogico iz blaga, ki z mečkanjem zadiši po sivki, koši za ločevanje odpadkov iz trše lepenke in podobnimi. »Moja poklicna zgodba je vseskozi povezana s tržnim komuniciranjem. Najprej v agencijah, nato na samostojni poti in v Arboretumu Volčji Potok. Tam sem spoznala, kako zelo sem povezana z naravo. Ta je zame neizčrpen vir navdiha za oblikovanje zgodb, torej izdelkov, ki te prevzamejo, motivirajo in so oblikovno dovršeni, domiselni. Želela sem si prebrisano povezati ljudi in naravo, ustvariti mini smernico. A sem bila povsem brez sredstev, da te zamisli uresničim, in takrat mi je manjkalo tudi izkušenj. Te sem pozneje pridobivala v več projektih za čudovite naročnike, od katerih sem se ogromno naučila. Sčasoma so projekti postajali podobni tistim v najlepših sanjah. Spodbujali so k odgovornemu ravnanju do okolja. In tako smo ustvarili čedalje več izdelkov, denimo nalepko, ki spodbuja varčno rabo vode ali elektrike, koš za ločeno zbiranje odpadkov, ogromno sedalo, izdelano iz odpadnih ponjav, lik vidre, ki je namenjen otrokom in se pojavlja na najrazličnejših izdelkih, kartonasto vabilo in podobno. Letos smo temu dodali še lastno ponudbo daril, ki v sebi nosijo emotivno zgodbo in so izdelana z mislijo na okolje. In ker spoštujemo Zemljo, naravo in ljudi, je ekologija sestavni del vsega, kar počnemo. Pri tem domiselno in spoštljivo vključujemo sestavine iz narave in spretne slovenske rokodelce. Pomembno se nam zdi, da so naši izdelki zamišljeni in izdelani pri nas,« pripoveduje Alenka Repič, direktorica podjetja Kaaita. Več v Jani, 24.8.2010

Zanimivosti

profimedia-0941886169
Fotografija dneva

Pande zasedle letališče v Hongkongu

rep49-2024_naslovka
Zanimivosti

Lovci na upokojence: politična ozadja upokojenskih strank Vlada Dimovskega, Karla Erjavca in Pavla Ruparja

Andrej Vodušek, Sanja Brezočnik, Nejc Tisu, Štefan Šarkezi, Rok Pintar, Filip Koza
Pomembne mejnik

Rekord za Radio 1 80's: Slovenci vse bolj obožujemo hite iz osemdesetih

Foto 1
Zanimivosti

25 let Božičnega jogurta Zelene doline prinaša praznično knjigo Skrivnostni božični recept

image0
Pohitite

Le še 500 vstopnic za Aktualov rojstnodnevni koncert

par, odnosi, prepir
Partnerstvo

Rutina in samoumevnost sta eni najpogostejših uničevalk odnosov