Trajnostni materiali so ključnega pomena pri Beku
Čedalje več sodobnih potrošnikov se zaveda pomena trajnostnega delovanja vsakega posameznika, ki je edini način, da bo naš planet enako kot nam pozneje služil tudi generacijam za nami. Kar okoli 80 odstotkov Evropejcev je v raziskavi izrazilo mnenje, da je varčevanje z vodo in energijo ter recikliranje odpadkov v vsakdanjem življenju njihova osebna odgovornost.

Beko je zavezan trajnostnosti

»Naša naloga je, da v naših življenjih najdemo boljše, bolj okolju prijazne načine. S serijo okolju prijaznih aparatov Beko lahko potrošniki zdaj v celoti opremijo svoj trajnostni dom,« pravi Hakan Bulgurlu, predsednik uprave podjetja Arçelik, ki je lastnik blagovne znamke Beko.
Kaj predstavlja trajnostni vidik pri Beko gospodinjskih aparatih?

Po besedah Zeynep Yalim Uzun, direktorice marketinga pri Arçeliku, je namen blagovne znamke Beko opolnomočenje prihodnjih generacij za bolj zdravo življenje, kar je mogoče le z bolj trajnostnim življenjem in vlaganjem naporov v bolj zdrav planet. »Vsa naša dejanja in vsak izdelek, ki ga uporabljamo, imajo vpliv na naravo. Poleg sedmih novih izdelkov tako nameravamo prilagoditi še obstoječe tehnologije, da bodo tudi naše preostale naprave bolj okolju prijazne. To je za Beko šele začetek.«
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
