Gledanost Kmetije švignila v nebo
Da Kmetije ne gledajo, so glasni mnogi, a zdi se, da so gledalci komaj čakali novo sezono, saj si je premiero včeraj ogledala skoraj polovica vseh, ki so zvečer sedeli pred televizijskimi zasloni.

Medtem ko mnogi poudarjajo, da ne gledajo resničnostnega šova Kmetija ter da jih tovrstne vsebine ne zanimajo, hkrati presenečajo s podatki o dogajanju, ki nakazujejo, da so še kako na tekočem. No, kot kaže, bo tako tudi letošnje leto, na spletu, na kavču, na kavi pri sosedi, klepetu med malico ali ob kozarčku v lokalu … tema o Kmetiji in tekmovalcih bo znova vzbujala zanimanje in brusila jezike, zlasti tistih, ki se oglašajo iz virtualnega sveta. Da je zanimanje zelo veliko, sporočajo tudi iz televizijske hiše POP TV.
»Kmetija še vedno ustvarja navdušenje pred televizijskimi zasloni gledalcev, saj si je prvi del včeraj ogledalo kar 49 % gledalcev, kar predstavlja rating 12,7 %*. Izjemne rezultate beleži tudi na VOYO. Prva dva dela sta namreč zabeležila že več kot 90 tisoč ogledov,« so pojasnili v izjavi za javnost.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se