Na postaji londonske podzemne železnice Oxford Circus so se pred dnevi pojavili plakati, na katerih je fotografija moškega v rožnati obleki in napis: "Najboljši indijski takeaway, ki ga boste vzeli". Čeprav je oglas videti kot reklama za hitro hrano ("takeaway" je beseda za hrano, ki jo vzamemo s seboj), pa gre za ženitni oglas. To pojasnjuje tudi spletni naslov, objavljen na plakatu, ki bi ga lahko prevedli kot "najdiJeevanuženo.com".
31-letni Jeevan Bhachu, Londončan indijskega porekla, se je namreč domislil nenavadnega načina, kako najti ženo. Razočaran nad družabnimi omrežji in omejitvami, ki jih je prinesla pandemija, se je delavec v marketingu lotil marketinške akcije zase. Narediti je dal velika plakata s svojo podobo in reklamnim sloganom ter se odločil, da ju postavi na londonsko podzemno železnico. "Najprej sem razmišljal o navadnih plakatih na ulici, potem pa sem se odločil za podzemno železnico, ker oglasi tukaj pritegnejo več pozornosti ljudi, ki čakajo na prihod vlaka," je Jeevan pojasnil za televizijo ITV.
Najprej je imel nekaj težav, kajti v marketinškem oddelku Londonske podzemne železnice so najprej mislili, da gre za oglaševanje hitre prehrane, ki je pri njih prepovedano, ko pa jim je Jeevan razložil, za kaj gre, so njegovo ponudbo sprejeli. Za dva tedna najema oglasnega prostora je plačal okoli 2.000 funtov (malo manj kot 2.400 evrov).
In akcija je obrodila sadove. Po samo nekaj dneh je dobil na svojo spletno stran že več kot 50 ponudb kandidatk.