Njihova predelava temelji na golfu R in ima močno agresiven body kit, 20-palčna ATS-ova kolesa in pnevmatike Dunlop Sport Maxx. Športna predelava sledi tudi v kabini, kjer so usnjeni športni sedeži z dodatkom alkantare, ta je tudi na armaturki, tu so kontrastni oranžni šivi in nova prestavna ročica.
Več sprememb najdemo tudi pri 2,5-litrskem TFSI, ki je dobil nov turbo polnilnik, kovane bate in optimiziran ECU. Nov je tudi dovod zraka, izboljšano je hlajenje in dan je športni izpušni sistem. Tako so dobili 318 kW (518 KM) in 680 Nm navora. To je dovolj, da R500 do 100 pospeši v samo 3,4 sekunde, končna hitrost pa je višja od 300 km/h. Mojstri pripravljajo še močnejše predelave, vse do 551 kW (750 KM). R500 bo na voljo v omejeni seriji in bo stal 150 tisoč evrov.