Da se v videu z naslovom Italia, Open to meraviglia za nekaj sekund pojavi slovenska lokacija, je konec tedna prvi opozoril Tržačan Massimiliano Milic iz producentske hiše Terroir Films. Po njegovih pojasnilih sta italijansko ministrstvo za turizem in državna agencija za turizem, ki sta za celotno kampanjo oglaševanja italijanskih lepot odštela kar devet milijonov evrov, za promocijo uporabili posnetke s spletne platforme Artgrid, ki ima proti plačilu 600 dolarjev letno v ponudbi veliko promocijskih posnetkov, še poroča časnik.
Po tem, ko se je oglasil Milic, se je preverjanja njegovih navedb lotila novinarka časnika Il Fatto Quotidiano Selvaggia Lucarelli, ki je ugotovila, da posnetek Čotarjeve domačije res izhaja z omenjene spletne platforme, režiser tega dela pa je Nizozemec Hans Peter Scheep.
»Od nedelje se vrstijo številni odzivi na ta video, nenehno prejemamo veliko klicev in sporočil,« je medtem za Primorske novice dejal Branko Čotar, ki je dodal, da na to italijansko polemiko seveda gledajo zelo pozitivno, kot na dodatno promocijo njihovih vin na italijanskem trgu. »Za nekatere gre za negativno, za nas pa je to gotovo pozitivna promocija,« podobno o tem meni direktor Območne razvojne agencije Krasa in Brkinov Aleš Vodičar. »Prah, ki ga je v Italiji dvignil posnetek Čotarjeve domačije, vsekakor vidimo kot dodatno promocijo turistične destinacije Krasa in Brkinov,« je dodal.