Zgornjega dejstva se zavedajo tudi v podjetju Kadrovske storitve z blagovno znamko Profiles International Slovenia, kjer so se prav zato odločili, da bodo izvedli raziskavo z naslovom Bolj zavzeti, bolj uspešni.
CILJ RAZISKAVE
Cilj raziskave je ugotoviti, katera vodstvena vedenja pomagajo h karizmatičnemu vodenju in vplivajo na zavzetost. Če to vemo, potem nam je jasno, kaj moramo vpeljati v našo vsakdanjo prakso. »Vesela sem, da se pri nas dviguje trend, da se dobra podjetja zavzemajo in so pripravljena slišati zaposlene. S tem pokažejo, da mislijo nanje in jih cenijo. Obenem prispevajo k boljši klimi in višji motivaciji,« je pojasnila direktorica Kadrovske storitve in Profiles International Slovenia Zvezdana Lubej.
Podjetja, ki imajo med zaposlenimi visoko stopnjo zavzetosti, imajo kar 28-odstotno rast dobička. Raziskava Bolj zavzeti, bolj uspešni vsem sodelujočim ponuja brezplačno oceno o tem, kako zaposleni vidijo nadrejene. Iz tega ocenjevanja vodja vidi, na katerih področjih ima že dovolj visoke kompetence, kje pa ima še priložnosti za razvoj. Vsak vodja, ki bo pri tem sodeloval, bo dobil tudi poročilo s konkretnimi napotki za izboljšanje. Znati voditi zaposlene namreč ni tako enostavno in karizma vodje je za uspešnost ključna. »Karizma je tista, ki ustvarja takšno delovno okolje, v katerem so zaposleni čustveno in intelektualno predani ciljem podjetja. Karizmatični vodje gradijo energičen in pozitiven odnos v ljudeh in jih spodbujajo, da delujejo po svojih najboljših zmožnostih. Ustvarjajo takšno delovno klimo, v kateri so zaposleni pripravljeni vložiti več energije in tudi svoj prosti čas,« pojasni Lubejeva.
MEHKE VEŠČINE
Podobne raziskave pri nas še ni bilo, so pa jo izpeljali v Združenih državah Amerike. Tam so rezultati pokazali, da so pri vodjih podjetij bolj kot strokovno znanje pomembne mehke veščine, kot so sposobnost vzpostaviti dober medosebni odnos, podati konstruktivno pohvalo in sposobnost poslušanja. V raziskavo, ki jo izvajajo skupaj z revijo MQ Združenja Manager, so v podjetju Profiles International Slovenia vključili najuglednejša podjetja v Sloveniji. K sodelovanju pa še vedno vabijo vsa, ki se v tem opisu prepoznajo. Raziskava bo namreč potekala do konca avgusta.