Slovenija

Na Nizozemskem kupil zvočnike, ki jih nikoli ni prejel. In kaj je sledilo potem?

Sašo Avramovič
14. 6. 2015, 09.40
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.57
Deli članek:

Na spletni strani Evropskega potrošniškega centra (EPC) Slovenija najdemo zgodbo o slovenskem potrošniku, ki je v nizozemski spletni trgovini naročil zvočnike, a jih ni prejel. Ker prodajalec na njegova sporočila ni odgovarjal, je za pomoč pri vzpostavitvi stika s podjetjem zaprosil EPC Slovenija.

Profimedia

Slab mesec po tem, ko je EPC Slovenija s pomočjo EPC Nizozemska pozval podjetje, naj potrošniku dostavi blago, so pri podjetju odgovorili, da naročenega blaga ne morejo zagotoviti, zato so potrošniku vrnili kupnino v višini 97,90 evra. Prodajalec mora potrošniku blago dostaviti v dogovorjenem roku. V kolikor ta rok ni določen, mora podjetje svojo obveznost načeloma izpolniti takoj, najpozneje pa v 30 dneh po sklenitvi pogodbe. Če podjetje svoje obveznosti ne izpolni, mu potrošnik določi primerni dodatni rok za izpolnitev.

Zanimivosti

gebhard rosmanith (1)
Intervju

Na koncu ljudje jedo tisto, kar je v interesu korporacij

zanositev
Zgodba Melite Slavič

Rodila pri 46 letih: ni besed, ki bi opisale, kaj sem čutila, ko sem ga prvič zagledala

hladilnik, prenajedanje, nočni prigrizek
Zdravi prigrizki

Ste tudi vi nenehno lačni in brskate po hladilniku?

viki-groselj
Intervju

Viki Grošelj se po petdesetih letih vrača pod veličastni Makalu

pitje čaja
Zeliščni napitek

Za svežo in sijočo polt si vsak dan privoščite skodelico čaja

LEČA
Leča

Stročnica, ki bogati jedilnike in odpravlja slabokrvnost