Slab mesec po tem, ko je EPC Slovenija s pomočjo EPC Nizozemska pozval podjetje, naj potrošniku dostavi blago, so pri podjetju odgovorili, da naročenega blaga ne morejo zagotoviti, zato so potrošniku vrnili kupnino v višini 97,90 evra. Prodajalec mora potrošniku blago dostaviti v dogovorjenem roku. V kolikor ta rok ni določen, mora podjetje svojo obveznost načeloma izpolniti takoj, najpozneje pa v 30 dneh po sklenitvi pogodbe. Če podjetje svoje obveznosti ne izpolni, mu potrošnik določi primerni dodatni rok za izpolnitev.
Na Nizozemskem kupil zvočnike, ki jih nikoli ni prejel. In kaj je sledilo potem?
Na spletni strani Evropskega potrošniškega centra (EPC) Slovenija najdemo zgodbo o slovenskem potrošniku, ki je v nizozemski spletni trgovini naročil zvočnike, a jih ni prejel. Ker prodajalec na njegova sporočila ni odgovarjal, je za pomoč pri vzpostavitvi stika s podjetjem zaprosil EPC Slovenija.