Slovenija

Na Nizozemskem kupil zvočnike, ki jih nikoli ni prejel. In kaj je sledilo potem?

Sašo Avramovič
14. 6. 2015, 09.40
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.57
Deli članek:

Na spletni strani Evropskega potrošniškega centra (EPC) Slovenija najdemo zgodbo o slovenskem potrošniku, ki je v nizozemski spletni trgovini naročil zvočnike, a jih ni prejel. Ker prodajalec na njegova sporočila ni odgovarjal, je za pomoč pri vzpostavitvi stika s podjetjem zaprosil EPC Slovenija.

Profimedia

Slab mesec po tem, ko je EPC Slovenija s pomočjo EPC Nizozemska pozval podjetje, naj potrošniku dostavi blago, so pri podjetju odgovorili, da naročenega blaga ne morejo zagotoviti, zato so potrošniku vrnili kupnino v višini 97,90 evra. Prodajalec mora potrošniku blago dostaviti v dogovorjenem roku. V kolikor ta rok ni določen, mora podjetje svojo obveznost načeloma izpolniti takoj, najpozneje pa v 30 dneh po sklenitvi pogodbe. Če podjetje svoje obveznosti ne izpolni, mu potrošnik določi primerni dodatni rok za izpolnitev.