Promet je ob konicah tako kontinuiran, da je prečkanje ceste kljub prehodu za pešce nadvse težko in nevarno.
Radvanjsko krožišče, ki je del južne mariborske obvoznice in je sicer v pristojnosti države, tamkajšnje stanovalce jezi že več let. Dela, ki so se začela izvajati pred nekaj leti, namreč še vedno niso dokončana.
Milan Pukšič iz samoorganizirane četrtne skupnosti Radvanje je dejal, da imajo tako rekoč dva problema. »Prvi je nezaključen del pločnika proti mestu, zato smo pešcem, med katerimi je veliko šolarjev, v mestni četrti sami uredili makadamsko pot. S tem smo dosegli predvsem to, da otrokom ni več treba prečkati nadvse prometne Lackove ceste in da pot v šolo lahko varno nadaljujejo pod krožiščem, ki je spodaj prehodno,« je poudaril Pukšič. Dodal je, da je promet na tem odseku v prometni konici kontinuiran oziroma brez presledka, zato je prečkanje ceste kljub prehodu za pešce nadvse težko in nevarno.
Kot drugo težavo Pukšič omenja nedokončanje turbo krožnega križišča na stičišču obvoznice z Lackovo in Streliško ulico, saj mu manjka četrti odcep, ki je zaprt. »Prav zato je tudi en vozni pas iz zahodne strani proti mestu zaprt in ne dovoljuje, da bi se na uvozu vozniki razvrstili v dve koloni; ena proti Koroškemu mostu, druga oziroma desna pa proti Streliški. S tem bi nedvomno povečali propustnost, ne pa da se občasno pojavljajo zastoji,« je pojasnil Pukšič, ki še pravi, da ne bodo odnehali, saj se brez nenehnih aktivnosti v tej državi nič ne premakne. Za zdaj želijo le, da bi jim uspelo asfaltirati, tudi s povsem tanko plastjo, približno 20-metrski odsek makadamske pešpoti, saj je predvidena preplastitev bližnje Pohorske ceste, in se s tem izogniti prašenju. Naslednji korak, ki zadeva propustnost krožišča, pa je po Pukšičevih besedah najprej organizacija sestanka s pristojnimi službami, pri katerih želijo doseči, da bi jim zagotovili večjo prometno varnost.
Taja Kordigel, predstavnica za odnose z javnostmi, je povedala, da občina sofinancira infrastrukturo za pešce ob državni cesti. »Manjkajoči del bomo sofinancirali šele takrat, ko bo država začela nadaljnjo izgradnjo obvoznice,« je še dodala. Iz službe za odnose z javnostmi na Direkciji RS za ceste (DRSC) pa sporočajo, da je bilo turbo krožišče v Radvanjah pred leti zgrajeno v sklopu gradnje zahodne obvoznice, kjer je bil investitor DARS. »Četrti krak krožišča (trenutno zaprt) predstavlja nadaljevanje projekta, razdeljenega na tri etape, ki ga vodi Direkcija RS za ceste. Prva etapa se začne na koncu že zgrajene zahodne obvoznice na križišču z Lackovo cesto in poteka do vključno načrtovanega krožišča s Kardeljevo cesto. Projektna dokumentacija za to etapo je pripravljena, treba je zaključiti pravno-premoženjske zadeve. Te aktivnosti pa so zaradi pomanjkanja sredstev zaustavljene. Druga etapa od križišča s Kardeljevo do Tržaške ceste in tretja etapa od Tržaške ceste prek železniške proge do avtoceste sta v fazi priprave ter potrditve predlagane variante. Po izbiri in potrditvi variant s strani Vlade RS bo treba izpeljati še postopek sprejetja državnega prostorskega načrta. Glede na pravila postopka sprejemanje državnega prostorskega načrta traja približno dve leti, za kar pa je treba zagotoviti sredstva in izvesti javno naročilo za izdelavo strokovnih podlag,« so pojasnili na DRSC.