Kot so sporočili s KPK, so postopek ugotavljanja kršitev določb zakona o integriteti in preprečevanju korupcije v primeru Drolca uvedli na lastno pobudo. Zakon namreč določa, da poklicni funkcionar ne sme biti član oziroma opravljati dejavnosti upravljanja, nadzora in zastopanja v gospodarskih družbah, gospodarskih interesnih združenjih, zadrugah, javnih zavodih, javnih skladih, javnih agencijah in drugih osebah javnega in zasebnega prava, razen v društvih, ustanovah in političnih strankah.
KPK je Drolcu poslala opozorilo o nezdružljivosti funkcij in ga pozvala, da v treh mesecih po prejemu opozorila odpravi nezdružljivost in se odreče funkciji predsednika nadzornega sveta gospodarske družbe PCK UPVIN. Opcijsko bi lahko nezdružljivost odpravil tudi tako, da bi se odrekel funkciji poklicnega župana.
Po preteku treh mesecev, in sicer 8. januarja letos, je komisija z vpogledom v Poslovni register Slovenije ugotovila, da nezdružljivost ni odpravljena, komisija pa prav tako ni prejela nikakršnega obvestila Drolca v zvezi s tem, so na KPK zapisali v sporočilu za javnost. Pri tem so vnovič opozorili na pomanjkljivost trenutne protikorupcijskega zakonodajnega okvira v Sloveniji, ki ne omogoča odpoklica županov oziroma drugih neposredno voljenih funkcionarjev zaradi kršitev predpisov.
Drolec pa je v zvezi z nezdružljivostjo omenjenih funkcij dejal, da je z mesta predsednika nadzornega sveta PCK UPVIN odstopil pri prvem pozivu. Pojasnil je, da je odstopno izjavo posredoval omenjeni gospodarski družbi ter dodal, da komisija očitno ni dobila informacije o njegovem odstopu.