Predstavitve knjige se je udeležila oglaševalska smetana mlajše in starejše generacije, tako da je lokal pokal po šivih
.
Zanimiva tema je privabila na ogled tudi Branka Djurić Djura, priznanega igralca in režiserja s področja bivše Jugoslavije. Manjkali pa niso niti Jure Apih, Jernej Repovš ter Aleš Muhič.

Njena.si
Bi plačali 5000 € za 'odklenitev' bančnega računa?
Ivan Stanković, soustanovitelj mednarodne oglaševalske agencije Saatchi na področju nekdanje Jugoslavije v začetku devetdesetih let in danes lastnik zelo uspešne agencije Communis v Beogradu, je napisal zabavno, poučno in duhovito knjigo o nekdanji državi, prebujanju podjetniškega duha v Jugoslaviji in razvoju medijev.
Kot gost predstavitve, ki je bila včeraj v Ljubljani, v lokalu FNX, se je udeležil tudi Branimir Brkljać, človek, ki je svetu “dal" kosmodisk in eden od soustanoviteljev Studia Moderna. Povedal je, da v Sloveniji dela že dvajset let, vendar da se je v tem času javno zelo malo izpostavljal, za prijatelja pa “naredi vse”.