Vsak velik projekt se začne z majhnimi sanjami, ki počasi prerastejo okove in se dotaknejo ljudi po vsem svetu. Prav nič drugače ni bilo s televizijskim programom Discovery Channel, ki letos praznuje kar 20-letnico obstoja!
Sanje o programu, ki bi zanimiva odkritja prinesel v vsak dom, so zrasle na zelniku Johna Hendricksa, ki je leta 1985 v Združenih državah Amerike ustanovil Discovery Channel. Le štiri leta kasneje, leta 1989, so program začeli distribuirati v Veliki Britaniji, v naslednjih dveh desetletjih pa si je Discovery že utrl pot na globalni trg. Discovery Channel je dokumentarni program nedvomno približal gledalcem, ki so se dokumentarcem (največkrat zaradi dolgočasnega pristopa) bolj kot ne izogibali.
Ključni element Discoveryjeve mednarodne zgodbe je vsekakor razvoj močnega portfelja. Danes Discovery obsega 21 programov na mednarodni ravni, od tega jih je vsaj 5 ali 6 dostopnih na večini tržišč v vzponu. Strateška usmeritev v mednarodno poslovanje je krepitev obstoječih in lansiranje novih programov, ki bi pritegnili novo in raznoliko občinstvo. Discovery se je vedno osredotočal na to, da je vodilni med resničnostnimi programi, in njegovi predstavniki pravijo, da namerava tak ostati še naprej. Svojo ponudbo redno dopolnjujejo s kvalitetnimi, privlačnimi in verodostojnimi vsebinami, ki so do danes dosegle gledalce v več kot 170 državah, torej praktično po vsem svetu. V pičlih dveh desetletjih je Discovery Networks International zraslo v podjetje z 1,5 milijarde naročnikov po vsem svetu! "Naše vsebine presegajo vse meje in so izjemno dobro sprejete na vseh mednarodnih trgih. Naše ekipe in produkcijska podjetja, s katerimi sodelujemo po svetu, so ponosni na izjemno kakovost svojih izdelkov, saj ustvarjajo spektakularno kinematografijo in pripovedujejo neverjetne zgodbe,« pravi Paul Welling, vodja programov na tržiščih v razvoju. "Najti skušamo izjemne, nenavadne in nove zgodbe. Našo vrhunsko vsebino pomagajo oživljati strokovnjaki in posamezniki z značaji, polnimi življenja. Vse te različne vsebine zadovoljijo vse starostne skupine po vsem svetu." In katere so tiste vsebine, ki so pritegnile največ gledalcev? "Paradni konji programa Discovery so vsekakor oddaje, kot so Neverjetna preživetja, Najnevarnejši ulov in Uničevalca mitov. Te oddaje imajo najvišjo gledanost in ogromen krog oboževalcev, ki so sprožili neverjetno medijsko pozornost na različnih trgih, od Rusije do Južne Afrike in po vsej Turčiji in Izraelu. Naše vsebine so polne strasti in energije; gledalce navdihujejo, da živijo polnejše življenje in raziskujejo svet okoli sebe. Ponujamo informacije in zabavo - in to je tisto, zaradi česar resnično izstopamo v množici," razloži Welling.
TUDI V SLOVENIJI V VRHU PRILJUBLJENOSTI
V Sloveniji je program Discovery Channel prisoten že od leta 1996, dve leti pozneje se je starejšemu televizijskemu bratu pridružil še Animal Planet. Poleg teh dveh so na našem trgu prisotni še programi Discovery Travel & Living, Discovery Science, Discovery World, Discovery HD in Investigation Disocovery. Slednji je najnovejši program Discoveryja, ki je na zaslone prišel v začetku leta 2009. Razvili so ga kot odgovor številnim evropskim tržiščem, ki so iskali program, ki bi zadovoljil veliko povpraševanje gledalcev po novem, preiskovalnem žanru. Ta program omogoča z dokumentarnim načinom pripovedovanja neverjeten vpogled v resnični svet preiskovalcev in sodne medicine. Če so bili glavna ciljna publika na začetku predvsem mladi moški, po raziskavah sodeč tudi ženske vedno pogosteje preklopijo na programe Discoveryja!
Ste navdušeni gledalec kanala Discovery in želite sodelovati v nagradni igri z glavno nagrado iPod touch z logotipom Discovery Channel? Kliknite tukaj.