Davnega leta 2004 je bila Nina Cestnik še študentka, ki so jo zanimali mediji. Prišla je na avdicijo. Njeno nadarjenost in voljo do tovrstnega dela je opazil takratni urednik Radia Veseljak Franci Peternel. Usposabljal in poučeval jo je radijskega govora in tehničnega znanja. Poleg vodenja so namreč voditelji že takrat sami vrteli tudi glasbo in upravljali mešalno mizo. 1. avgusta 2004 pa jo je 'vrgel v vodo' in morala je splavati. Takrat je odvodila svoj prvi samostojni radijski program. To je bila Jutranja budnica, ki se je ob 6. uri začela s takrat zelo priljubljeno oddajo Šoferskih 60, v katerih so uresničevali glasbene želje samo voznikom na poti.
Dve leti pozneje je prav tako na predlog Francija Peternela začela voditi danes eno najpopularnejših radijskih oddaj Petkovo pumpo, ki se je pozneje prav zaradi priljubljenosti razširila še na Radio Aktual, Radio Ptuj in Radio Velenje ter letos z Nino praznuje polnoletnost.
Radijski svet jo je popolnoma prevzel. Tako zelo, da je tudi svojo diplomo univerzitetnega študija na FOV v Kranju posvetila radiu. Med poslušalci je naredila raziskavo, kako tip oglasa vpliva na to, koliko si ga zapomnimo. Diplomirala je s čisto desetko in tako tudi ustvarjalcem oglasov prinesla neko novo videnje.
Med glasbeniki je redkokdo, s katerim v svojih 20 letih vodenja ne bi imela intervjuja. Z mnogimi že tolikokrat, da jih ni več mogoče prešteti. Ker Veseljaku temelje predstavlja slovenska glasba, predvsem narodno-zabavna, je imela še to srečo, da se je srečala tudi z 'velikani' te glasbe, kot sta Avsenik in Slak. Prva je na Veseljaku v intervjuju gostila Franca Miheliča.
Poleg vodenja programa v živo, ki ga je opravljala v vseh terminih dneva, tudi ob koncih tedna, je za njo gotovo že na tisoče posnetih oddaj z različnimi tematikami. Več kot 15 let je vsak dan vodila oddajo Dobra kuha. Vodila je oddaje z glasbenimi lestvicami Veseli vrtiljak in Ducat Veseljakovih. Še danes, po več letih, pa vodi in pripravlja oddaji Zakladi Slovenije in Spominčice. Ni ji tuje niti pripravljanje in vodenje novic.
V 20 letih je Nina povezovala tudi številne Veseljakove koncerte in dogodke na terenu. Začela je s tako imenovanimi Veseljakovimi nedeljskimi pikniki. Zanjo, pravi, so dogodki na terenu in druženje z ljudmi, ki jo spremljajo prek Veseljaka, nekaj najlepšega. »To je potrditev in kazalec tega, kako pomemben je Veseljak za našo domovino, saj ohranja in opominja na tisto, kar je naše, domače in kar so naše korenine. Obenem pa združuje tudi Slovence po svetu,« ob tem razmišlja.
Sprva je Nina vsa radijska vodenja opravljala samostojno, pozneje se je ekipa odločila, da bodo program vodili tudi pari in z vsemi, pravi, se je imela v etru čudovito. Med njenimi sovoditelji je bil tudi Klemen Bunderla. Skupaj sta odvodila celo Veseljakov silvestrski program in poslušalce popeljala v leto 2015. Danes je Ninin sovoditelj v jutranjem programu Nejc Drobnič, s katerim je po 18 letih radijskega dela pristopila k čisto novemu in prvemu slovenskemu projektu tako imenovane radiovizije. Veseljak je namreč postal prvi radio, ki se ga tudi gleda. Sprva je bila nekoliko zadržana, saj je televizija nikoli ni preveč mikala in je celo zavrnila nekaj televizijskih ponudb. A se je kmalu tudi v vlogi televizijske voditeljice odlično znašla. Prav te izkušnje so ji prinesle tudi vlogo natakarice Pušl šanka pr' Veseljaku, ki jo je uprizorila pri vodenjih koncertov in tudi v videospotu.
Zvestoba Veseljaku in veselje ob druženju s poslušalci sta Nino pred nekaj leti pripeljala tudi do prvega spremljanja Veseljakov na morje, ki ga radijci organizirajo skupaj s turistično agencijo Relax. Jesenski skok na morje k našim južnim sosedom, kjer od jutra do večera igra harmonika in zveni slovensko petje, je, kot pravi Nina, že 'zabetoniran' v njen koledar.
Takšna in drugačna druženja pa Nini, zdaj že nekaj let tudi glasbeni urednici, pomagajo pri oblikovanju glasbene podobe Veseljaka. Nikoli, pravi, ne bo za vse prav, zato se v vlogi urednice drži načela: Avsenik je Veseljakov spomenik, brez Slaka pa ni Veseljaka.