Tina Omahna, sveža diplomantka razrednega pouka na pedagoški fakulteti, je junija končala študij s čisto desetko. Tri profesorice, vse psihologinje, ki so bile v komisiji, so imele na zagovoru njene diplome nenavadno veliko vprašanj. Kako tudi ne, saj je bil naslov diplomskega dela neobičajen: Tehnika doseganja čustvene svobode (EFT) in reševanje konfliktov v 3. razredu osnovne šole. EFT je namreč metoda, o kateri Pika Rajnar, predstavnica AAMET za Slovenijo (uradne svetovne organizacije za EFT) in tudi najzaslužnejša, da veliko ljudi pri nas že pozna EFT, pravi, da je videti jako trapasto, ampak deluje, četudi vanjo ne verjameš. Gre za preprosto tehniko, s katero sami, s tapkanjem po akupunkturnih točkah, uravnovesimo energijo, ki potuje po telesnih kanalih, meridianih. Ta pretok energije je pomemben za ohranjanje telesnega in čustvenega zdravja. Tina je pet mesecev tapkala z otroki v enem izmed tretjih razredov na Osnovni šoli Maksa Pečarja v ljubljanskih Črnučah. Rezultati so bili navdušujoči.
Tina in dr. Maša Kandušer, biologinja, ki ji je pomagala pri diplomski nalogi, sta v Tivoli, kjer smo se dobili, prišli malce napeti. Za obe je bilo to prvo srečanje z mediji in imeli sta malce treme, bili sta tudi zadržani, besede kar niso hotele iz njunih ust. Pa ne za dolgo. Ko je privihrala na srečanje še fotografinja Mateja, je bilo napetosti konec. Po vrnitvi s fotografske seanse sta bili Tina in Maša smejoči in žareči. Očitno Mateja deluje kot ojačani EFT.
Iskanje mentorja. Tina že dlje pozna tehniko tapkanja in jo tudi prakticira. Z njo ima pozitivne izkušnje. To je bil tudi vzrok, da je začela premišljevati, kako bi z njo pomagala učencem pri reševanju konfliktov. Tema se ji je zdela zanimiva tudi za obdelavo v diplomski nalogi. Slišala je za učiteljico razrednega pouka Berto Rebolj v Dekanih, ki EFT uporablja v razredu, in potem tema diplomske ni bila več vprašanje. Kaj pa mentor? Hja, tu pa so nastale težave. Nobeden od profesorjev ni želel biti mentor pri tej nalogi. Tina se je že skorajda poslovila od teme in začela iskati drugo, ko je po naključju srečala učiteljico, ki uporablja EFT. Ta ji je dejala, da bi bilo zanimivo raziskati, kako otroci rešujejo konflikte s tapkanjem. To je dalo Tini spet polet in voljo. In kjer je volja, je tudi pot. Za temo ji je uspelo navdušiti dr. Alenko Polak in ta je sprejela mentorstvo.
Medvedek Tapko. Ko je Tina zbrala podpise staršev, da se strinjajo z uporabo tehnike EFT v razredu in njeno raziskavo, kako deluje, je začela delati. »Na začetku je bila težava v komuniciranju, saj devetletniki zelo težko opišejo težave in svoje čustvovanje odraslemu, tudi med sabo se o čustvih bolj ali manj ne pogovarjajo. Zato je razredničarka naredila medvedka Tapka, na akupunkturnih točkah je imel prišite gumbke, jaz pa sem jim prebrala zgodbo Čarovnikova želja, ki govori o tehniki EFT. S Tapkom so nekateri otroci laže spregovorili,« je razložila pomen medvedka Tina. »Otrok v tapkanje nismo nikoli silili, po petih mesecih uporabe pa so bili nad EFT tako navdušeni, da so še sami velikokrat svetovali otrokom, ki metode niso poznali, naj se naučijo tapkati,« je navdušeno pripovedovala Tina. Nekaj otrok je bilo nad tehniko tako navdušenih, da so jo uporabljali tudi samostojno, doma, pritegnili so še svoje starše; nekaterim otrokom pa je bolj ustrezalo tapkanje samo v skupini.